Безкраї пшеничні поля, червоні маки, дивовижна природа, відтінки національного прапора України, народне ремесло та традиції, що втілюють нашу давню культуру, стали джерелом натхнення для нових колекцій українських дизайнерів. У цей важкий час багато брендів особливо хочуть висловити свою любов до Батьківщини та розповісти всьому світу про те, яка Україна є насправді – вільна, красива, щедра, незалежна та міцна. Vogue.ua заглянув у колекції до місцевих дизайнерів і зібрав 5 модних колекцій, натхнених Україною.
Український бренд The Coat by Katya Silchenko випустив новий патріотичний дроп, присвячений Україні. Мініколекція у кольорах української пшениці – це сучасна інтерпретація українського етносу в натуральних тканинах, як-то бавовна та льон. До дропу увійшли знакові моделі бренду, як найпопулярніша сукня-футляр, укорочений топ на гачках, об'ємна джинсова куртка з кишенями й фірмовими кнопками та багато іншого. Ця колекція відшивалася під час ракетних обстрілів у різних куточках України.
Український бренд Marianna Senchina представив благодійну мініколекцію в кольорах національного прапора України. Дизайнерка використала в дропі свої фірмові елементи – аплікацію з квітів у новій інтерпретації – синьо-жовті кольори як знак майбутньої перемоги над насиллям, жорстокістю і терором. Так, до колекцію увійшли футболки, сорочки з коротким рукавом і капелюхи у стилі моряків. "У ці важкі для нашої країни та всіх нас часи, коли багато сімей були змушені покинути свої домівки або жити в умовах, коли бракує найпотрібнішого, ми запускаємо цю благодійну акцію, – розказує дизайнерка. – Весь прибуток від продажу цього дропу передамо до благодійного фонду MASHA Foundation, який зосереджується на гуманітарній допомозі жінкам, дітям, людям похилого віку та людям з обмеженими можливостями усіх вікових категорій".
Українці вірили, що вишиті орнаменти є оберегом від усього лихого, що може статися в людському житті, і намагалися закодувати в орнаменті щастя, долю, життя та волю. Кожна українка прагне мати річ, яка транслюватиме національність і без слів передаватиме любов до України, якою переповнене серце кожної. Молодий український апсайклінг бренд JJSQUEE випустив новий патріотичний дроп, перший від початку війни, в ДНК якого закладена любов до України. Філософія бренду залишилась незмінною: база і деталі виконані з вторинних матеріалів та натуральних тканин. Важливо, що 50% прибутку бренд передає на потреби ЗСУ.
Український бренд PAPAYA випустив благодійну колекцію футболок із координатами та світлинами чарівних куточків України. Марка надихнулася незвіданою природою нашої країни й зобразила її на футболках, аби завжди носити біля серця. Природа та дикі коні з Асканії-Нови, Джарилгацька та Кінбурнська коса, Лемурійське озеро, Здолбунівський кар'єр – координати й фото цих місць увійшли до патріотичного дропу. Деякі місцевості, на жаль, зараз тимчасово окуповані, але бренд вірить, що скоро ми зможемо прогулятися там з синьо-жовтим стягом. 50% прибутку з продажу колекції PAPAYA направляє у фонди "Асканії-Нової" та "Повернись живим".
Український бренд UDANA презентував патріотичну колаборацію разом із фотографинею Іриною Тітенко, яка стала авторкою не лише рекламного кампейну, а й ручної вишивки, якою захопилася під час війни. До капсули увійшли льняні сорочки чотирьох кольорів: білі, блакитні, жовті та чорні. Кожну деталь вишивки було обрано не випадково і в ній є окремий символізм, який виражає генетичний код кожного українця. Колоски асоціюються із землею, за яку зараз бореться вся нація. Бджола з'явилася випадково і на кожній сорочці вона знайшла своє неповторне місце. Кульбаби та сухоцвіти асоціюються з українськими зеленими полями як зародження нового життя та передчуття кращого часу. А з рядками гімну все очевидно – це слова справжньої свободи й незалежності українців. Мета капсули не лише розширити гардероб, а й допомогти постраждалим від війни – половину прибутку буде надіслано обраній сім’ї з Маріуполя.