13 листопада в Києві в інноваційному парку UNIT.City відбудеться вже восьма Vogue UA Conference, що знову об’єднає провідних спікерів та найбільші бренди у сферах моди, краси і технологій. Цьогоріч Vogue Ukraine серед перших міжнародних видань Vogue долучається до глобальної ініціативи Forces of Fashion, що проходить під егідою Анни Вінтур та видавничого Дому Condé Nast.
Vogue Ukraine Conference: Forces of Fashion 2025 – мультидисциплінарна ініціатива для пошуку відповідей на найактуальніші виклики й запити сьогодення. Серед тем, які будуть розкриті:
– Глобальний контекст: тенденції, що формують майбутнє індустрії. Що мають враховувати бренди у своїх стратегіях розвитку.
– Наступне покоління світових лідерів моди: хто визначатиме тренди й формуватиме смаки публіки.
– Нове прочитання розкоші та еволюція ритейлу: як завоювати прихильність платоспроможної аудиторії.
Згадуємо, як минула Vogue Ukraine Conference 2024:
Нагадаємо, що Vogue Ukraine Conference — це масштабна професійна подія, яка була започаткована ще в 2016 році. За цей час на її сцені виступали інсайдери модної індустрії та представники великих міжнародних корпорацій, спеціалісти у сфері технологій та амбіційні винахідники, про яких говорив увесь світ. Серед наших гостей в різні роки були — керівник відділу стратегічних партнерств Facebook і Instagram, Джулі Богарт; автор першої у світі цифрової супермоделі Кемерон-Джеймс Вілсон; Массіміліано Джорнетті — директор fashion-школи Polimoda, який тривалий час був креативним директором чоловічої лінійки Salvatore Ferragamo, та багато інших.
КУПИТИ КВИТКИ:
– Early Bird – 6000 грн (пропозиція діє до 10 жовтня). У вартість квитка входить: відвідування конференції, кава-паузи, обід.
– Regular – 10 000 грн. У вартість квитка входить: відвідування конференції, кава-паузи, обід.
– Charity – 15 000 грн. У вартість квитка входить: відвідування конференції, зарезервоване місце в першому або другому ряду, кава-паузи, обід. Частина прибутку від продажу charity-квитків перераховується до фонду Veteranka.
– VIP – 20 000 грн. У вартість квитка входить: відвідування у конференції, гарантоване місце в першому або другому ряду, кава-паузи, обід, закритий ланч зі спікерами 12 листопада. Лімітована кількість (20 шт.)
Партнери конференції:
Фешн-партнер: UGG, бренд-легенда з Каліфорнії, який перетворив зручність на стиль. UGG дарує неповторне відчуття комфорту й надихає мільйони людей бути собою.
Алкогольний партнер: Don Julio, бренд текіли з багаторічною історією. Винятковий смак і справжній мексиканський дух у кожній пляшці.
Бʼюті-партнер: Vichy Laboratoires — французький дермокосметичний бренд, який використовує надсучасні розробки і пропонує новітні рішення для здорового вигляду шкіри й волосся.
Фінансовий партнер: Sense Bank – державний банк, що посідає провідні позиції в усіх сегментах банківського ринку України. Sense Bank активно ініціює та підтримує проєкти в галузі візуального, перформативного, музичного та кіномистецтва.
Інноваційний партнер: Mriya Production, українська технологічна компанія, яка спеціалізується на створенні віртуальних світів для відео, ігор і заходів по всьому світу.
Локація: UNIT.City, перший в Україні інноваційний парк, створений для підтримки технологічного підприємництва та стартапів, що поєднує офісні простори, лабораторії, навчальні заклади, житлові зони та коворкінги.