КУПИТИ КВИТКИ

Парфуми Селени Гомес, маски Кім Карадшіян та гучне амбасадорство Ніколь Кідман: головні beauty новини літа 2025

Ніколь Кідман, Селена Гомес та Кім Кардашіян оголошують сенсаційні beauty новини літа 2025

Нові парфуми Селени Гомес

Beauty бренд Селени Гомес Rare Beauty запускає перший аромат — Rare Eau de Parfum.

Реклама.

Це багатошарова парфумерна композиція, створена у співпраці з відомим парфумером Жеромом Епіне. У ній поєднано теплі гурманські ноти з несподіваними акцентами: у верхніх акордах — карамель, фісташка та рожевий перець; у серці — какао-боби, ваніль, імбир; база балансує на нотах сандала, мускусу та бобів тонка. Аромат звертається до теплих дитячих спогадів – затишний, теплий, як домашні імбирні пряники. Цікаво, що творці обіцяють: він буде не солодким, а, скоріше, пікантним.

Окрема увага — дизайну флакона: він ергономічний і підхожий для подорожей: кришечка обертається і фіксується, щоб не допустити протікань в літаку. Але головне – в тому, що натискати розпилювач можна будь-якою частиною тіла. Це важливо для людей з обмеженою рухливістю, зі складнощами у моториці тощо. Над ергономічністю працювала команда з hand терапевтів та інженерів.

Одночасно з ароматом бренд запускає чотири "підложки" під аромат: це бальзами, які створюють більш глибокий шлейф та забезпечують довше звучання. Вони мають назву Layering Balms та виходять в чотирьох варіаціях: Amber Vanilla, Floral Peony Blossom, Fresh Bergamot, Woody Oak — їх можна наносити разом із парфумом, створюючи власну ароматичну формулу.

Ніколь Кідман стала обличчям Clé de Peau Beauté

Ніколь Кідман стала офіційною глобальною амбасадоркою Clé de Peau Beauté — преміального японсько-французького косметичного бренду, що належить Shiseido.

Кідман говорить, що для неї цей проєкт — не просто рекламна кампанія, а особистий досвід, який дозволив їй зафільмувати моменти разом з 14-річною донькою Фейт на зніманні.

"Ключ до сяйва — це ти", – проголошує рекламна кампанія. – "Сяйво посилюється з досвідом та часом".

Кім Кардашіян та Skims випустили перший beauty-продукт

Бренд Кім Кардашьян Skims, відомий своєю інноваційною білизною та shapewear-продукцією, зробив крок у напрямку б’юті-індустрії. Першою новинкою стала Seamless Sculpt Face Wrap — маска для обличчя, створена для підтримки щелепи та зони підборіддя під час сну. Вона виготовлена з фірмового компресійного матеріалу Skims і містить колагенові нитки. Маска має застібки на липучках та представлена у двох кольорах — Clay і Cocoa. Ціна — $48.

Мета продукту — надати обличчю чіткіших контурів, зменшити набряки та підтримати м’язовий тонус у зоні нижньої третини обличчя. Маску рекомендують носити щонайменше 20–30 хвилин або протягом усієї ночі. Візуально вона нагадує про сцену з фільму "Смерть їй личить", що вже викликало хвилю мемів у соцмережах.

Це перший beauty-запуск Skims після того, як Кім Кардашьян згорнула beauty бренд SKKN (він був заснований в 2022, після закриття попереднього KKW Beauty). Очікується, що в 2026 році вийде повноцінна лінійка доглядової косметики вже під брендом Skims. Маска, тим часом, стала першим кроком у новому напрямку — й одразу ж розпродалась у день запуску.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.