До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Кінець епохи: тональний крем чекає доля лаку для нігтів?

Ваш ранковий догляд — це кропітке нанесення сироватки, зволожувального крему, SPF-фільтра, праймера, тонального засобу та консилера? Або ви краще оберете додаткові десять хвилин у ліжку? Аналізуючи косметичні новинки минулого року, можна помітити чітку тенденцію: коли справа доходить до макіяжу, ми вже не готові витрачати на нього стільки часу, як колись — тепер нам вистачає мінімум засобів. Формули 3 в 1 економлять час та бюджет. Це змушує замислитися: невже класичний тональний крем, як колись і звичайний лак для нігтів, стане рідкістю у наших косметичках?

Реклама

Згідно зі статистикою, сьогодні ми купуємо менше косметики загалом. Компанія The NPD Group, що займається дослідженням ринку, повідомляє, що з січня по кінець серпня 2022 року продажі люксової косметики знизилися на 20% порівняно з аналогічним періодом 2019 року. Найбільше постраждали засоби для підготовки шкіри до макіяжу: продажі праймерів для губ впали на 54%, а для очей — на 43%. У той час як окремі професійні засоби можуть втрачати популярність, гібридні формули, схоже, відроджуються, як фенікс із попелу. 9 із 10 бестселерів минулого року бренди активно просували завдяки додатковим функціям догляду за шкірою. Тональні засоби описують як "поєднання макіяжу та догляду за шкірою" і часто випускають з SPF-фільтрами, а сучасні бронзатори "містять гіалуронову кислоту для зволоження".

Минулого року з'явилося кілька дуже цікавих продуктів. Візьміть хоча б культовий протисонцевий засіб Daydream Screen Tinted Veil з SPF50 від Ultra Violette, який забезпечує середнє покриття, а також захист від широкого спектра UVA- та UVB-променів. Або Future Fluid All Over Cream Concealer від Milk Makeup, який одночасно є консилером і тональним кремом, а також містить такі інгредієнти для догляду за шкірою, як гіалуронова кислота, кофеїн, алое та арніка. А ще є тональний крем What The Foundation від Jones Road — нового бренду, створеного легендарною Боббі Браун. Він схожий на бальзам, що містить олію жожоба та гіалуронат натрію, і здобув легіони прихильниць завдяки своєму натуральному покриттю та зволожувальним властивостям. У день його запуску було продано понад 8 000 одиниць продукції.

Бренд Jones Road було засновано, виходячи з філософії, що світу не потрібно багато косметичних засобів, йому потрібні найякісніші. "The Foundation — це наш погляд на те, яким має бути ідеальний сучасний тональний засіб на щодень: він подібний до шкіри й схожий на зволожувальний бальзам, але додає покриття там, де потрібно, — розповідає Боббі. – Люди прагнуть віднайти баланс у своєму житті, і макіяж та догляд за шкірою не є винятком. Якщо ви можете заощадити час і гроші, використовуючи багатофункціональні продукти, то чом би це не зробити?"

Вона, звісно, має рацію. У час, коли майже всі працюють більше, ніж будь-коли, і змушені скорочувати свої витрати через зростання цін, відмова від праймера, тонального крему та протисонцевого фільтра на користь одного універсального засобу має сенс. Але справа не лише в ефективності — також спостерігається значний перехід до більш натурального, орієнтованого на шкіру фінішного покриття, що знайшло своє відображення і в останній колекції брендів, створених знаменитостями та інфлюенсерами.

Погляньте на бренд Селени Гомес Rare Beauty і їхній тональний зволожувальний засіб Positive Light Tinted Moisturizer, покликаний стати гідною заміною крему, тональній основі і протисонцевому фільтру. Гасло бренду: "макіяж, в якому ви почуватиметеся добре, не приховує того, що робить вас унікальною". Або відома марка Роузі Гантінгтон-Вайтлі Rose Inc, в асортименті якої є тонувальна сироватка Skin Enhance Luminous Tinted Serum і зволожувальний крем-хайлайтер Solar Radiance Hydrating Cream Highlighter. В Instagram-акаунті бренду демонструються натуральні макіяжі, поряд з популярною лінійкою засобів для догляду за шкірою. Навіть Кім Кардаш'ян — ймовірно, першопроходець ретельного скульптурного образу, який роками керував індустрією краси — зробила вибір на користь догляду за шкірою, а не ефекту маскування, коли на початку цього року дебютувала з власним брендом SKKN BY KIM , а в останні місяці змінила свій фірмовий контурний макіяж на більш стриманий. "Природний вигляд не є новим трендом в елітній косметиці, але стрімкий попит на нього підкреслює важливість автентичності в маркетингу", — вважає Емма Фішвік, менеджерка по роботі з клієнтами The NPD Group у Великій Британії.

Ніхто не знає цього краще за Лауру Мерсьє. Візажистка випустила свій бестселер — тональний зволожувальний крем Tinted Moisturiser — понад чверть століття тому, і він досі залишається фаворитом бренду. Універсальний засіб із SPF25 можна наносити окремо або нашаровувати на сироватки та інші продукти. У 2019 році його формула була оновлена з урахуванням інгредієнтів і технологій, що з'явилися за останні десятиліття. Навіть беручи до уваги багаторічну популярність продукту, Карл Ходсон, директор відділу макіяжу Laura Mercier, каже, що попит на багатофункціональну косметику стрімко зріс. "Tinted Moisturizer завжди залишався культовою класикою в нашій лінійці, але останнім часом його популярність злетіла до небес. Наші продукти завжди були розроблені для покращення та вдосконалення, а не для маскування та перевтілення", — пояснює він. Я думаю, що тенденція до натурального вигляду — це бунт проти важкого, відфільтрованого макіяжу, який ми бачили в Instagram в останні роки".

<b>Тональний зволожувальний крем Natural Skin Perfector, Laura Mercier</b>

Тож чи скоро відійдуть у минуле густі тональні засоби, а разом з ними багатоетапний догляд з протисонцевими фільтрами, праймерами та засобами для маскування пор? Зрештою, багато людей і сьогодні насолоджуються цим процесом або просто надають перевагу більш щільному покриттю та матовому фінішу, і існує безліч чудових продуктів, які задовольнять їхні потреби. Бренд Fenty Beauty by Rihanna, наприклад, вирізняється формулами зі щільним покриттям та оксамитово-матовим фінішем. "Я не думаю, що традиційні тональні засоби зникнуть; ймовірно, для них завжди буде ринок збуту, бо людям подобається те, що їм подобається, — розмірковує Браун. — Але я думаю, що все більше і більше людей будуть вимагати від декоративної косметики все більше і більше різних речей, і бренди будуть змушені давати це споживачам". А тому це хороший результат для всіх.

Текст: Lisa Niven-Phillips

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.