КУПИТИ КВИТКИ

Breaking: Пет Макграт — креативна директорка лініі макіяжу Louis Vuitton

Модний бренд LouisVuitton запускає свою першу лінію продуктів для макіяжу. Креативною директоркою лінії макіяжу призначено Пет Макграт.

Пет МакГрат справжній геній макіяжу, найвідоміша та найвпливовіша візажистка світу. У різні роки вона визначала глобальну б'юті-політику таких гігантів, як Procter&Gamble (куди входять, наприклад, бренди Max Factor та CoverGirl), запускала лінійки макіяжу люксових марок D&G Beauty, Gucci та Giorgio Armani Beauty. Не буде перебільшенням сказати, що саме її зухвалість та професійний рівень задали найвищу планку для цих марок. Чого коштувала зелена помада для D&G, якою фарбувалися усі. На її рахунку макіяж для численних обкладинок Vogue, знятих великими фотографами сучасності, серед яких Стівен Майзел, Стівен Кляйн, Філ Пойнтер, Патрік Демаршельє, Юрген Теллер та інші.

Реклама.



Пет Макграт створювала б'юті-образи за лаштунками модних показів Louis Vuitton, Christian Dior, Calvin Klein, Valentino, Loewe, Versace, Dolce&Gabbana, Givenchy, а в 90-ті десять сезонів поспіль відповідала за макіяж для Prada та Miu Miu. Трохи менш як місяць тому Пет запустила засіб для ефекту "скляної" шкіри. Цю технологію вона вперше спробувала на показі Margiela Artisanal минулого року.

"Приготуйтеся до вражень", – каже Макграт про свій новий проект. "Це métier – концепція з ремісничим підходом до макіяжу, яка поєднує в собі спадщину будинку моди з кращими інноваціями, які можуть запропонувати французькі лабораторії. Це позачасові продукти, при цьому кожен з них — об'єкт бажання". Мало хто знає, але Дім, що випускає валізи з 1854 року, також випускав кейси для пудри, пензлі і дзеркал у 1920-х. "Краса завжди була в ДНК Louis Vuitton, просто не було колекції макіяжу – досі".
То чого ж чекати? "У нас є 55 відтінків вишуканих помад, 10 неймовірних тонованих бальзамів для губ і тіні для повік (палетки на 4 відтінки)". Макграт також повідомила, що до нових продуктів будуть додані спеціальні дрібні вироби зі шкіри, наприклад, футляри для губної помади.

"Це про мистецтво життя, – пояснює Пет. — Текстури шкіри для виробів Дому кольори з колекцій, коди будинку – все це було трампліном для уяви, і кожна деталь була препарована з таким же ретельним підходом, як і легендарні творіння будинку".

Точні відтінки та упаковка поки залишаються секретом.

"Це лише початок", – бешкетно додає МакГрат. "Ми встановлюємо новий стандарт у красі". La Beauté Louis Vuitton буде представлено восени 2025 року у 115 магазинах по всьому світу.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.