Історія La Roche-Posay: як французький бренд став №1 серед дерматологів у світі
У 2025 році французький бренд дермакосметики La Roche-Posay відзначає 50 років — пів століття, присвяченого розвитку дерматології, науковим відкриттям і щоденній турботі про шкіру людей у всьому світі.
Легенди та історія
Не всі знають, але Ла-Рош-Позе – це не лише назва всесвітньо відомого бренду дермакосметики. Це ще й назва курорту, де на базі однойменного джерела вже 120 років працює термальний центр La Roche-Posay.
Перші згадки про термальне джерело La Roche-Posay сягають XIV століття. За історичними даними, джерело було відкрито близько 1370 року, коли лицар, який проїжджав повз французьке містечко Ля Рош-Позе в регіоні Нова Аквітанія, виявив, що вода місцевого джерела має цілющі властивості — вона допомогла загоїти рани на шкірні його коня.
Уже в 1617 році лікар короля Генріха IV офіційно визнав ці властивості лікувальними, а згодом у містечку відкрили термальний центр, який з XVIII століття почав приймати пацієнтів із дерматологічними проблемами.
У 2018 році термальний ресурс La Roche-Posay було офіційно оголошено об’єктом суспільного інтересу Франції.
Сьогодні термальний центр La Roche-Posay — міжнародно визнаний медичний осередок площею понад 20 гектарів. Щороку тут проходять реабілітацію понад 6000 пацієнтів, а загалом центр допоміг уже більш ніж 450 000 людям — від пацієнтів після опіків і з атопічним дерматитом до тих, хто відновлюється після терапії раку.
Чим корисна вода La Roche-Posay
Термальну воду з містечка La Roche-Posay видобувають з глибини 30–80 метрів. Вона багата на бікарбонати, кальцій, кремній та селен. Завдяки низькій мінералізації та нейтральному рН (7), ця вода особливо підходить для чутливої шкіри, допомагаючи відновити бар’єр, покращити еластичність та пружність, а також прискорити загоєння.
Селен у складі термальної води регулює імунну систему, має антиоксидантний ефект і захищає клітини від UVA- та UVB-променів, тоді як кремній заспокоює подразнення і відновлює. Бікарбонати та кальцій підтримують природне оновлення шкіри. Завдяки своїм властивостям La Roche-Posay ефективна при дерматиті, псоріазі, рубцях після опіків і пошкодженнях шкіри після онколікування.
Історія бренду La Roche-Posay
La Roche-Posay народився у Франції у 1975 році завдяки фармацевту Рене Левайє. З невеликої лабораторії бренд виріс до міжнародної спільноти, яку сьогодні підтримують понад 100 000 дерматологів в світі. В Україні марка офіційно представлена з 2008-го й працює з понад 5200 спеціалістами — від дерматологів та онкологів до лікарів первинної ланки та фармацевтів.

Наукові інновації, які запровадив La Roche-Posay
За 50 років Лабораторії La Roche-Posay не раз задавали ринок. 1987-го бренд представив Parsol 1789 — перший у світі UVA-фільтр нового стандарту. У 2011-му розпочав масштабні дослідження мікробіому шкіри.
2018-го у партнерстві з Apple з’явився сенсор My Skin Track UV — це мініатюрний сенсор без батареї, створений La Roche-Posay у партнерстві з Apple, який вимірює індивідуальний рівень ультрафіолетового випромінювання, живиться від сонячного світла, а дані передає на смартфон через технологію NFC.
2019-го La Roche-Posay представив AI-інструмент Spotscan для діагностики акне.
2022-й ознаменувався запуском революційного фільтру Mexoryl 400 із захистом від ультрадовгих UVA-променів, а 2024-й — інноваційною молекулою Melasyl для корекції гіперпігментації і запуском відповідної лінійки.
Блокбастери La Roche-Posay
Серед найвідоміших продуктів — Anthelios Uva 400 SPF 50+, ультралегкий флюїд з максимальним захистом від небезпечних UVA променів; Cicaplast B5+ для заспокоєння та відновлення, що підходить дорослим та дітям; Lipikar AP+M для шкіри з атопією; а також культові сироватки Hyalu B5 та Mela B3.

Соціальні ініціативи
La Roche-Posay інвестує у соціальні та екоініціативи: від підтримки пацієнтів з онкологічними захворюваннями й їхніх родин до просвітницьких програм із профілактики та раннього виявлення раку шкіри. Бренд постійно впроваджує сталі рішення в пакованні засобів і до 2030 року планує повністю перейти на відповідальні матеріали.

La Roche-Posay в Україні
В Україні з 2018 року команда La Roche-Posay реалізує програму безкоштовної діагностики шкіри: проведено понад 45 000 обстежень приблизно у 30 містах. У партнерстві з благодійним фондом "Таблеточки", з яким бренд співпрацює з 2019-го, інвестовано понад 18,4 млн грн і надано допомогу більш ніж 3300 дітям, що борються з онкологічними хворобами.
"Протягом 50 років La Roche-Posay знаходив натхнення в очах своїх пацієнтів, створюючи рішення, що змінюють життя. Наступні 50 ми продовжимо цю подорож — від нейронауки до передових інгредієнтів. Для нас майбутнє здорової шкіри — це місія, підкріплена наукою і зосереджена на вас", — говорить Александра Рені-Катрін, генеральна директорка La Roche-Posay International.
Як пройшло святкування 50-ї річниці La Roche-Posay, дивіться в галереї.




























