25 вересня 2019
19:30
ЯК ОБРАТИ ІНФЛЮЕНСЕРА?
ON THE SIXTH FLOOR - освітній проект Vogue UA, тут ми знайомимо з індустрією моди і розповідаємо про останні тенденції. В рамках проекту пройде лекція Олени Мусійчук.

В епоху «Інстаграм» люди самі обирають, що їм читати і кого дивитись. Бренди завжди йдуть за споживачем, тому починають вкладати гроші в influence-маркетинг і співпрацювати з інфлюенсерами. На лекції ми будемо говорити про prosumption - нерозривний зв'язок production + consumption в одній особі.

Чому модні бренди співпрацюють з інфлюенсерами?

Як бренду обрати інфлюенсера?

Чим відрізняються професійні журналісти від блогерів, як правильно будувати комунікацію з кожним?

Олена Мусійчук — керівник українського представництва французької компанії Sisley, має 8 років досвіду в beauty індустрії та товарів сегменту Luxury.

    ON THE SIXTH FLOOR - освітній проект Vogue UA, тут ми знайомимо з індустрією моди і розповідаємо про останні тенденції. В рамках проекту пройде лекція Олени Мусійчук.

    В епоху «Інстаграм» люди самі обирають, що їм читати і кого дивитись. Бренди завжди йдуть за споживачем, тому починають вкладати гроші в influence-маркетинг і співпрацювати з інфлюенсерами.
    На лекції ми будемо говорити про prosumption - нерозривний зв'язок production + consumption в одній особі.

    Чому модні бренди співпрацюють з інфлюенсерами?
    Як бренду обрати інфлюенсера?
    Чим відрізняються професійні журналісти від блогерів, як правильно будувати комунікацію з кожним?

    Олена Мусійчук — керівник українського представництва французької компанії Sisley, має 8 років досвіду в beauty індустрії та товарів сегменту Luxury.




      КОНТАКТИ
      вул. Володимирська 4, 6 поверх
      [email protected]

      Всі лекції відбуваються в офісі Vogue UA, тому кількість слухачів обмежена!