ON THE SIXTH FLOOR - освітній проект Vogue UA, тут ми знайомимо з індустрією моди і розповідаємо про останні тенденції. В рамках проекту пройде лекція Олени Мусійчук.
В епоху «Інстаграм» люди самі обирають, що їм читати і кого дивитись. Бренди завжди йдуть за споживачем, тому починають вкладати гроші в influence-маркетинг і співпрацювати з інфлюенсерами.
На лекції ми будемо говорити про prosumption - нерозривний зв'язок production + consumption в одній особі.
Чому модні бренди співпрацюють з інфлюенсерами?
Як бренду обрати інфлюенсера?
Чим відрізняються професійні журналісти від блогерів, як правильно будувати комунікацію з кожним?
Олена Мусійчук — керівник українського представництва французької компанії
Sisley, має 8 років досвіду в beauty індустрії та товарів сегменту Luxury.