До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Поза сезоном: перша чоловіча колекція RITO

Український трикотажний бренд RITO, який був створений більше 25 років тому, вперше випустив чоловічу колекцію.

Засновниця марки Тетяна Абрамова розповідає: "Ринок чоловічого одягу нині надзвичайно активний, чоловіча мода йде в ногу з часом і постійно змінюється в залежності від настроїв і життєвого ритму. Однак у кожного чоловіка має бути грамотно вибудуваний базовий гардероб, який гарантовано ніколи не вийде з моди. Ми допомогли його зробити".

Реклама

На думку команди RITO, в холодну пору року в шафі повинен бути трикотаж – класичні водолазки, джемпери та кардигани. Адже сьогодні в'язаний одяг – це основа, яка відмінно поєднується не тільки з джинсами, але й з діловими костюмами.

Представляє дебютну чоловічу колекцію RITO Реван Палюх, учасник проекту "Супермодель по-українськи – 4". "Рева втілює в собі образ сучасного чоловіка, – коментують дизайнери бренду. – Він ідеально втілює настрій нашої колекції, в якій холодні відтінки синього й сірого співіснують з чуттєвим червоним або глибоким бордо, а лаконічні силуети – з м'яким кашеміром. Ми хочемо, щоб у цьому сезоні кожен чоловік знайшов свій шматочок тепла в RITO".

Читайте також:

Слідами Реріха: лукбук RITO осінь-зима 2017/2018

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.