До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Нарешті: у 2022 році чоловіки надягають спідниці дедалі частіше

Наприкінці 2019-го, перед пандемією, модні видання захоплено писали про чоловічі спідниці та те, як вони з’явилися на подіумах Парижа, Нью-Йорка й Мілана. А вже у 2022 році чоловіча мода кардинально трансформувалася й стала яскравішою, більш показною й менш нудною. Ці зміни створили ідеальні умови для того, щоб спідниця стала повноправною частиною чоловічого гардеробу.

Лише в серпні репера A$AP Rocky помітили в Нью-Йорку в шкіряній спідниці Givenchy, а Бред Пітт надягнув коричневу лляну міді з відповідним блейзером на берлінському показі свого нового фільму "Швидкісний поїзд". Вихід Бреда Пітта в спідниці став нечувано популярним в Google, всі великі й малі видання опублікували цю історію на своїх платформах, а користувачі соціальних мереж активно ділилися зображення актора на червоній доріжці у своїх профілях. Не можна заперечувати, що певна частина цієї уваги була пов’язана з тим, що Пітт справді мав чудовий вигляд, але переважну більшість людей вразив саме вибір одягу актора.

Реклама
Бред Пітт на прем’єрі фільму Бред Пітт на прем’єрі фільму "Швидкісний поїзд" у Берліні

Проте, самі чоловічі спідниці — не новина. Rick Owens, Thom Browne, COMME des GARÇONS і Maison Margiela роками включали чоловічі спідниці в колекції, а історія цього предмету одягу та його використання чоловіками сягає глибини століть. Попри це, сукням і спідницям ніколи не вдавалося зміцнити позиції в чоловічій моді.

Сьогодні популяризація спідниць серед чоловіків відбувається через популярну культуру — саме її герої створюють необхідний резонанс, який змінює свідомість суспільства. Ми спостерігаємо справжню революцію в чоловічій моді, коли всі: від музикантів, таких як Kid Cudi та Lil Nas X, коміків, таких як Піт Девідсон і Ден Леві, а також спортсменів, таких як Рассел Вестбрук і Льюїс Гамільтон, починають носити спідниці.

Звісно, все це відбувається в ширшому контексті чоловічої високої моди, яка все більше використовує традиційний жіночий одяг. Chanel, Gucci, Moncler і Saint Laurent — одні з найпомітніших прихильників цього тренду. Зрештою, сенс таких подій, як Met Gala або тижні моди, полягає в тому, щоб розсунути кордони навколо таких речей, як мода та гендерне вираження. Проте, це роль або привілей знаменитостей ризикувати з власним стилем, використовувати свою зіркову силу, щоб провокувати зміни.

Мода завжди була одним із найвидовищніших явищ, відомих цивілізації. Вона та її інструменти використовуються для вираження особистості. Більшість людей очікують побачити в спідниці жінку, проте, сьогодні ми зустрічаємо дедалі більше чоловіків, які носять спідниці, позаяк очікування суспільства починають знижуватися – на щастя!

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.