До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

8 цікавих фактів про бренд Stefano Ricci

У середині березня до Києва приїхав італійський дизайнер Стефано Річчі, засновник модного Будинку чоловічого одягу Stefano Ricci і людина, ім'я якої стало синонімом ідеального костюма. Vogue.ua поспілкувався з синьйором Річчі і розповідає найцікавіші факти про його надбання.

Стефано Річчі в київському бутику Stefano Ricci
Все починалося з краватки

Сьогодні Stefano Ricci – це повноцінна імперія, у якій чоловік може знайти для себе практично все: від ідеально скроєного піджака до фірмової сигари. Однак почалося все з краватки. Саме цей предмет гардероба став для підприємливого італійського дизайнера першою візитною карткою, адже колекціонувати їх він почав ще в дитинстві. Першу колекцію краваток він показав 1972 року, через два роки брав участь вже в виставці Pitti Immagine Uomo і відразу зацікавив байєрів з усього світу – від Великобританії до Японії.

Реклама
Колекція краваток Stefano Ricci
Сила орла

Символом бренду Stefano Ricci є орел. Його зображення можна побачити як на одязі у вигляді логотипу, так і на деталях інтер'єру в бутиках – від манекенів з головою орла неможливо відвести погляд. Сам дизайнер розповідає, що орел для нього – це дуже сміливий і безстрашний птах, який завжди летить вперед і не зупиняється ні перед чим.

Орел – символ бренду Stefano Ricci
Флорентійська спадщина

Бренд Stefano Ricci зародився у Флоренції і став одним з символів міста. Сам Стефано Річчі не раз зізнавався, що постійно надихається цим місцем. Наприклад, лінія аксесуарів, зокрема колекція запонок, інкрустована сапфірами і діамантами, створена в найкращих традиціях флорентійських ювелірних майстрів. При цьому дизайнер і активно допомагає рідному місту: тісно співпрацює з Державним архівним фондом Флоренції, спонсорує реставрацію пам'яток архітектури та стародавніх манускриптів.

Також саме Стефано Річчі місцева влада дозволила провести модний показ у стінах знаменитої галереї Уффіци. Сам дизайнер розповідає, що допомогла йому з цим лише його бездоганна репутація.

Шанхайський слід

Незважаючи на те, що Stefano Ricci – це символ італійської якості та чоловічого пошиття, першої свій бутик синьйор Річчі вирішив відкрити в Шанхаї. Сталося це 1993 року, коли європейські дизайнери ще не дивилися настільки пильно в бік Азії. Цей крок допоміг йому завоювати дуже великий ринок, відкритий до всього нового, і поступово розширювати свою імперію. Сьогодні у бренду більше 60 бутиків по всьому світу, один з яких розміщений в Києві за адресою: вул. Володимирська, 22.

У київському бутику Stefano Ricci
Стефано Річчі
Індивідуальний підхід

Пошиття на замовлення – ще одна візитна картка бренду, за костюмами якого повертаються і знаменитості, і політики. Професійні кравці знімають мірки з клієнта і створюють для нього костюм, який є продовженням його стилю, індивідуальності і кожного руху. Ручна робота, бездоганна якість матеріалів та виконання разом дають результат, вартий 8-тижневого очікування.

У київському бутику Stefano Ricci

Ще одна важлива деталь: Stefano Ricci – це бренд закритого циклу, тобто він контролює абсолютно все – від сировини, з якої буде зроблена тканина, до останнього шва і упаковки костюма.

У київському бутику Stefano Ricci
У київському бутику Stefano Ricci
Сила деталей

У Stefano Ricci знають, що аксесуари вирішують дуже багато, тому пропонують своїм клієнтам їх максимальну різноманітність. Сьогодні крім краваток чоловіки приходять сюди і за парфумами (справжній бестселер – STEFANO RICCI Classic), і за ременями з екзотичних видів шкіри, і навіть за канцелярським приладдям.

У київському бутику Stefano Ricci

Індивідуально тут можна замовити навіть ручку з золота, інкрустовану розсипом діамантів, ціна якої – 60 000 доларів.

У київському бутику Stefano Ricci
Mini Me

Для багатьох буде секретом, але бренд Stefano Ricci нещодавно запустив дитячу лінію одягу. Логіка засновника бренду і його синів, які зараз також керують компанією, – проста: до якості і стилю потрібно звикати з дитинства. "Ми сімейна компанія і сімейні цінності дуже важливі для нас, – розповідає синьйор Річчі. – А цією колекцією ми якраз і демонструємо міцний зв'язок між поколіннями". Основою колекції Stefano Ricci Junior стали кашемірові кардигани природних кольорів, мініатюрні шовкові краватки і, природно, штанні костюми для найменших джентльменів.

Classico Italia

Крім розвитку власного бренду синьйор Річчі піклується і про збереження модних традицій рідної Італії, перш за все класичного пошиття чоловічого костюма. Саме він став засновником Classico Italia – своєрідної картелі, яка об'єднує бренди-прихильники традиційного підходу до створення чоловічого одягу. Крім Stefano Ricci в неї входять бренди: Mandelli, Barba, Herno і Fray. Ознайомитися з їх колекціями можна в однойменному залі на виставці Pitti Uomo, яка двічі на рік відбувається у Флоренції.

У київському бутику Stefano Ricci

Адреса бутика: Київ, вул. Володимирська, 22.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.