До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Тиждень чоловічої моди в Мілані: Fendi, Giorgio Armani і Gucci

У Мілані триває Тиждень чоловічої моди. У цьому огляді розповідаємо, що в своїх колекціях сезону осінь-зима 2020/2021 представили найбільші гравці італійської fashion-сцени.

Fendi

Чоловіча колекція Fendi осінь-зима 2020/2021 поєднала в собі модульність, технології і класицизм, якого стає все менше в епоху інновацій. Цього сезону італійський модний Дім зробив ставку на тришарові пальта-трансформери з різних відтінків фланелі, які можна перетворити на куртку або укорочений жакет залежно від того, як ви збираєтеся їх носити. Були також штани-спідниці (спереду і ззаду відповідно).

Реклама

Сільвія Фенді розповіла, що її основне завдання полягало в тому, щоб "працювати над основами класичного гардероба людини завтрашнього дня". Одним особливо розумним, модерним поворотом у класиці була поява цілої низки кишень для кредитних карток і місця для AirPods. Також Фенді відродила історичну сигарну кишеню. Такі деталі, що прикрашають більшість речей, стали не тільки функціональним, але і стильним доповненням.

Переглянути всю колекцію Fendi Menswear осінь-зима 2020/2021.

Giorgio Armani

Шоу Giorgio Armani осінь-зима 2020/2021 почалося з найнеобхідніших речей сезону – верхнього одягу з лінії лейблу Giorgio Armani Neve. В основному це були довгі пальта і куртки з чорного оксамиту і кашеміру, вовняних смужок і нейлонових елементів.

Після Neve дизайнер представив частину денних образів – найсильніших за останні кілька сезонів для Giorgio Armani. Двобортні кашемірові жакети, вдягнені на відповідні жилетки і штани, були деконструйовані і прикрашені відкритими швами на лінії плеча. Головними в колекції стали кашемірові і вовняні тканини з леопардовим і абстрактним принтами. Також лінія запам'яталася достатком оксамиту глибоких насичених відтінків.

Переглянути всю колекцію Giorgio Armani Menswear осінь-зима 2020/2021.

Gucci

"Мода – це свого роду годинник", – справедливо зауважив Алессандро Мікеле. І останні п'ять років він демонстрував час Gucci. Перший показ Мікеле провів на Тижні чоловічої моди в Мілані в січні 2015 року. Калейдоскопічне бачення Мікеле змінило долю лейблу і значно вплинуло на сучасну моду.

У сезоні осінь-зима 2020/2021 Мікеле повернувся до цієї першої колекції, але не з почуттям ностальгії, а з бажанням переглянути минуле. Дизайнер знову запропонував переоцінити риси мужності через алегоричну подорож у дитинство за допомогою одягу. Шорти, чорні шкільні туфлі на шкіряних ремінцях, підтягнуті гольфи, "трав'яні плями" на джинсах, дитячі принти, акуратні комірці – Мікеле знову інфантилізував чоловіка Gucci за допомогою знакових речей з підліткового віку. Навколо них було багато інших посилань, зібраних і оновлених з різних часів: від металізованих штанів у стилі Боуві до кардиганів у дусі Кобейна. Дизайнер, вочевидь, цього сезону знову надихався людьми, які раніше допомогли сформувати його власне сприйняття мужності.

Переглянути всю колекцію Gucci Menswear осінь-зима 2020/2021.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.