Довгий час "плюшеві" навушники були пов’язані з дуже специфічним стилістичним профілем. Уперше вони набули популярності як модний аксесуар у 1980-х роках. Наступного разу вони пережили бум у десятиліття естетичних надмірностей – 2000-ті. Саме тоді вони стали улюбленим аксесуаром таких знаменитостей, як Періс Гілтон та Майлі Сайрус, які носили їх на червоних доріжках та дискотеках, роблячи ставку на менш стримані альтернативи – рожеві чи червоні. Відтоді пухнасті навушники не мали помітного попиту, час від часу несміливо з’являючись у гардеробах поп-зірок і залишаючись послідовниками естетики Y2K. Але 2023 року вони нарешті набувають нового виміру.
Поп-персони привласнили цей аксесуар, щоб надати милого, трохи дитячого відтінку своїм вбранням. Це був скоріше тренд, спрямований на більш фантазійну та менш реалістичну естетику. Дотримуючись цієї лінії, але вже з невеликою дозою вишуканості, неможливо не згадати персонаж Біллі Лурд у серіалі "Королеви крику", яка постійно носила навушники в тон зі своїм нарядом. У будь-якому випадку, усі ці образи були дуже відірвані один від одного, аж до цього сезону, коли тренд нарешті підтвердив себе як той, що можна носити щодня.
Першовідкривачами стали декілька подіумних шоу минулого сезону. Ми помітили навушники у максі та пухнастих версіях у весняно-літній чоловічій колекції Louis Vuitton 2022. Незабаром навушники пастельних відтінків зʼявилися в колекції Fashion East осінь-зима 2022/2023. А рівно рік тому, у лютому 2022-го, Белла Гадід гуляла вулицями Нью-Йорка у великих чорних навушниках. Наступного дня модель знову з’явилася перед камерами з іншою версією. Відтоді стрітстайл-фотографи не припиняють знімати відвідувачів модних показів із навушниками, які зазвичай дотримуються досить стриманих правил і нейтральних тонів, далеких від епохи тренду Y2K. Щонайбільше, ви можете побачити логотип Chanel або Fendi на одному з цих аксесуарів.
Таким самим шляхом пішли й шоу сезону осінь-зима 2023/2024, представивши різноманітні пропозиції навушників на наступний сезон, заразом довівши, що це довготривалий тренд. Ми бачили їх у колекції Undercover Pre-Fall 2023 та під час Лондонського тижня моди у Burberry, у розмірі XL під час дебюту Деніела Лі як керівника бренду. Нещодавно до них приєдналися й інші знаменитості, зокрема Кендалл Дженнер, яка на початку січня опублікувала серію фотографій у своєму профілі в Instagram у супроводі пухнастих чорних навушників, та співачка Розалія.
І, звісно, модні бренди швидко відреагували на дедалі більшу популярність цього тренду, випустивши різні версії навушників, які вже можна знайти у продажу. Моделі, що відходять від епохи Y2K, підтверджують, що цей аксесуар носитимуть у більш класичному та витонченому варіанті.
Текст: Ana Gándara
За матеріалами vogue.es.