Багато модних брендів упродовж 2020 року внесли зміни в плани і переспрямували свої виробництва на випуск домашнього одягу, як, до прикладу, Rotate, що випустили капсулу джогерів і затишних светрів. Але незалежно від збільшення homewear, лейбли знову виділяють велику тенденцію осінньо-зимових колекцій 2021/2022 — блискучі міні, максі, срібні чоботи та інші блискучі аксесуари в дусі "голосних двадцятих".
Яскраві тканини і фактури були помічені у Celine, Blumarine і Nº21. Дух відродження минулої епохи також відчувався на показах Gucci і Alexandre Vauthier, Michael Kors Collection і Dsquared2. Багате декорування Saint Laurent, Louis Vuitton і Paco Rabanne, де блискітки, паєтки та камені стали головними зірками, впевнено злилося з дорогими тканинами. Tag-walk, провівши аналіз тенденцій сезону, стверджують, що попит на яскраві і святкові сукні збільшився на 69%. LiveTrend також підкреслюють, що блискітки й металеві тканини присутні і в круїзних колекціях, зокрема, їх стало на 50% більше, ніж у попередньому році. Бажання одягатися святково знову повертається до нас після довгого часу, проведеного в ізоляції.
Попри те, що експерти світу моди мають різні думки, головний висновок у тому, що торік потреба в комфорті переважала над ефектними сукнями і шикарними човниками. Ймовірно, тому Paco Rabanne, деконтекстуалізуючи одяг "для особливого випадку", презентували колекцію, використовуючи домашній фон. Тепер гліттер, золото і срібло знову очолили сезонні тренди — доводять Dolce & Gabbana, Michael Kors Collection і Burberry.
Через розмаїття кольорів, фасонів, кольорів і багатство декорування виділити найкращий варіант не вдасться — та й навряд чи варто. Особливий шарм 1920-х років через призму яскравих суконь привносить атмосферу нестримного святкування і невгамовного самовираження.
Текст: María José Pérez Méndez
За матеріалами vogue.es.