Нечасто трапляється, що герої мультфільмів стають еталонами стилю. Але, як усі ми переконалися, в 2020 році може статися що завгодно. Так, Дар'я Моргендорфер, сардонічна юна зірка мультсеріалу "Дар’я" MTV кінця 1990-х років, стала модною іконою зі своїм незмінним образом. Він складається з масивних черевиків на шнурівці, куртки з коміром і головного предмета нового десятиліття, який зараз полюбився багатьом — мінікілта.
Попри те, що streetstyle-звіти минулого місяця моди не були надто насиченими — у зв'язку з пандемією, в Instagram-тренди все одно з'явився один явний лідер: легендарний мінікілт 1990-х років, який особливо обожнюють шанувальники фільму "Дурноголові" і серіалу "Друзі".
Так, fashion-інфлюенсерка з Лос-Анджелеса Алісса Коскареллі продемонструвала образ у картатій спідниці Le Kilt, яку вона скомбінувала з укороченим кардиганом і вінтажними ковбойськими черевиками Helmut Lang. Тим часом на Тижні моди в Парижі шанувальники Coperni (в тому числі актриса Мейсі Вільямс) продемонстрували, як носити осінню відповідь лейбла на ультрамодний тренд цього літа — тенісну спідницю. Зірка "Гри престолів" вдало обіграла мінікілт у найкращих традиціях XXI століття, поєднавши його зі шкіряним блейзером.
На цьому ностальгічний ескапізм не закінчується. Зрештою, це сезон, щоб поекспериментувати з "творчими інтерпретаціями" історичного шотландського кілта в клітинку і заново відкрити для себе панчохи і колготки (зверніть увагу на колготки з логотипом Gucci, які мають особливий попит).
Також варто згадати ще про одну ікону моди 1990-х років — Тетяну Алі з шоу "Принц з Беверлі-Хіллз", яка продемонструвала, як удосконалити стиль ретро-шик в мінікілті, додавши на пояс пейджер. Знаменитий знімок Кейт Мосс і Наомі Кемпбелл в Vivienne Westwood на сходинках Музею природної історії в Лондоні в 1993 році також стане гарним референсом.
Проте повернення мінікілта — це не просто черговий кітч. Дизайнерки Емма Чопова і Лаура Ловена — це дует, що стоїть за лондонським лейблом Chopova Lowena, який піднімає планку, коли йдеться про екологічно чисту моду. Не щодня Vogue описує молодий бренд як "феномен" (ця пара мала великий успіх відразу після закінчення програми Central Saint Martins MA), але ці двоє повністю в темі. Їхня інтерпретація плісированого кілта відображає зв'язок сім'ї Чопової з фольклорною спадщиною Болгарії, з кухонними драпіровками, традиційними костюмами і мереживними серветками серед матеріалів, які вони використовували у своїй колекції весна-літо 2021. Вважайте цей геніальний дизайн гідним вкладень кроком до більш значущої індустрії моди.
Текст: Julia Hobbs