З року в рік символіка кохання стає одним з головних джерел натхнення для дизайнерів. Модні бренди складають оди коханню – найніжнішому і делікатному почуттю: декорують свої вбрання романтичними аплікаціями, вишивкою, принтами або створюють прикраси у формі сердець.
День Святого Валентина просочений ароматом романтики і кохання. Саме в цей день хочеться змінити обридлі шовки і мережива на новий нетривіальний образ, а дизайнери тільки раді старатися. Традиційно дует Стефано Габбано і Доменіко Дольче ніколи не обходиться без символіки кохання у своїх колекціях. Бренд Saint Laurent 2016 року створив легендарний хутряний кейп у формі серця, який відразу потрапив в усі глянці світу, а Jean Paul Gaultier 2003 року представив епатажний комбінезон, що імітує кровоносну систему. Напередодні Дня всіх закоханих Vogue.ua згадує знакові покази, в яких траплялася романтична символіка.