MONO — нова імерсивна вистава від театру uzahvati

Uzahvati — незвичний український театр, вистави якого тривають у найнесподіваніших місцях: у бібліотеці, під час променаду Києвом, на стадіонах. MONO — нова постанова театру, сенс якої прихований у назві: це імерсивний досвід для одного глядача. Вистава відбувається в одному з київських супермаркетів і присвячена темі вибору й внутрішніх пошуків.

image

На початку вистави глядач отримує навушники, список покупок і стає учасником того, що відбувається — головним героєм серед продуктів, полиць і незнайомців. Під час вистави кожна людина проживає індивідуальну історію. "MONO — наш спосіб пошуку себе, і свого, серед великого асортименту товарів у звичному, всім знайомому місці. Супермаркет — метафора життя, рішень, виборів маршруту, призначення та вмісту „візка", який ми тягнемо за собою. Проєкт на 100% зображує дійсність, адже останнім часом люди частіше стали запитувати себе: „А скільки мого в цьому ‘візку’?"", — коментує режисерка uzahvati Поліна Бараниченко.

Вистава "MОNO" триває 60 хвилин. Подивитися можна в кількох супермаркетах Києва, дотримуючи карантинних правил відвідування. Незабаром команда uzahvati презентує цей спектакль як мобільний застосунок.

Популярне на VOGUE