Марія Грація К'юрі, креативний директор Дому Dior, як і її великий попередник Крістіан Діор, обожнює балет. Буквально пів року тому вона створила костюми для постановки Nuit Blance в Римській опері, а вже представляє нову роботу. В межах театрального фестивалю Origen у Швейцарії, високо в горах, відбулася прем'єра балету "Утопія" французького хореографа Себастьяна Берто. У головних ролях – танцівники паризької Опери Гарньє, музику написав англієць Джон Гопкінс, а за костюми відповідала Марія Грація К'юрі.
За словами творців, балет досліджує межі між міфом і реальністю, тілом і розумом, тінню і світлом. Костюми натхненні теоріями Чарльза Вебстера Ледбітера: вчений розмірковував про невидимі енергії, що походять від людського тіла. Сюжет відсилає до історії Монте Верита: це було щось на зразок кооперативної вегетаріанської колонії, заснованої 1900 року на березі озера Маджоре групою письменників, філософів і художників. Вони жили біля озера, сповідували вегетаріанство і нудизм, відкидали шлюб, політичні норми і були, по суті, анархістами.
Якщо розглядати костюми Марії Грації К'юрі зблизька, то здається, що принти намальовані просто на шкірі. Насправді це боді натуральних відтінків, на яких промальовані квіткові елементи, листя і гілки дерев, що в русі наче оживають та створюють загадковий сад на тілі танцівників.