Ви коли-небудь думали про те, що відчувала принцеса Діана, коли виходила з машини після оголошення про розлучення з принцом Чарльзом у чорній "мстивій сукні"? Нервувала вона чи гнівалася? Невже вона справді почувалася так само впевнено, як здавалося? Ви можете почекати, поки про це розкажуть у "Короні", або спробуєте зрозуміти леді Ді за допомогою останньої осінньо-зимової колекції німецького лейбла GmbH.
Натхнені цим історичним моментом, креативні директори GmbH Бенджамін Гасебе й Серхат Ісик кардинально змінили чоловічі силуети й запропонували лаконічні пальта, костюми й навіть шубу за мотивами культової сукні Діани. Відкриті плечі, підкреслена талія й декольте, які приваблюють погляди, — моделі GmbH напевне зможуть привернути до себе таку ж увагу, як це свого часу зробила леді Ді. Коли колекція дебютувала наприкінці січня, стиліст з Лос-Анджелеса Латіф Абдулла написав у Twitter: "Подивіться, який цікавий чоловічий одяг, коли ми не обмежені тільки класичними чоловічим кроєм. GmbH прекрасно попрацював над створенням майбутнього, у якому стиль трансцендентний".
Чоловічий одяг уже певний час рухається до цього майбутнього: Saint Laurent, Gucci й безліч брендів меншого калібру дедалі частіше йдуть від створення гендерного одягу. Але GmbH і кілька інших лейблів демонструють нам дещо зовсім нове: головними джерелами натхнення для створення чоловічого одягу — із чистим гламуром і кричущою сексуальністю — стають безпосередньо предмети й силуети, які прославили легендарні жінки.
У колекції чоловічого одягу Alexander McQueen весна-літо 2021 представлені два надзвичайні однобортні костюми — чорний і сірий. На перший погляд, це традиційні костюми англійського бренду. Задня частина, проте, — ризикованіша історія зі сміливим розрізом, що оголює всю спину. Цей ультрасучасний чоловічий крій подібний до ще однієї знаменитої сукні авторства Гі Лароша, яку носила французька актриса Мірей Дарк у фільмі 1972 року "Високий блондин у чорному черевику".
Ці речі ясно демонструють те, що тривалий час малося на увазі: флюїдність чоловічого одягу — вічна тенденція. "Не думаю, що наше покоління першим зацікавилося цим, — розповідає Ніл Гротцингер, креативний директор унісекс-бренду NIHL. — Але я переконаний, що відкритість нашого покоління дає змогу небінарним, транс- і квір-особистостям процвітати так, як ніколи раніше". Його власна колекція сезону осінь-зима 2021/2022 стала одою Шер, королеві гламуру й драми 1970-х. У чоловічих вечірніх вбраннях Гротцингера є шлярки по краю й сексуальні ліфи, що, по суті, — любовний лист культовому образу Шер для Met Gala 1974 року. Це вбрання, яке створив Боб Макі, тривалий час копіювали у світі жіночого одягу, а тепер Гротцингер дає можливість людям із широким світоглядом приміряти його. "Я завжди намагаюся інтегрувати жіночніші деталі в чоловічий одяг, — каже він. — У цих образах багато відсилань до гламуру й драми 1970-х. Шер — ікона, яка живе в моїй пам’яті". Щоб додати театральності, дизайнер навіть припасував ремені до однієї зі складок на штанині — деталь, що зазвичай трапляється на сукнях з довгими шлейфами, які потрібно носити із собою.
У той час як чоловіки починають носити шлейфи, можна пофантазувати в передчутті наступного референсу легендарній жінці. Хто ж опиниться на мудборді колекції чоловічого одягу? Це буде який-небудь з моментів Ріанни? Чи котресь легендарне вбрання Джекі Кеннеді? Можливо, інтерпретація топа-метелика Мераї Кері? Оскільки чоловічий одяг знаходить дедалі більше способів переосмислити себе, можливо, варто розслабитися, послухати й дозволити жінкам взяти на себе ініціативу.
За матеріалами gq.com