Чоловіча косметика з категорії "ексцентрика" переходить у категорію "правила хорошого тону".
Фото: Getty
Текст: Олена Пономаренко
Ми зустрічаємося з Ніколя Деженном, арт-директором Givenchy з макіяжу. Високий, широкоплечий, у своєму звичному рокерському образі: стрижка налисо, в чорному, з черепами на перснях. Це остання людина у світі, від якої чекаєш почути: "На мені тональна основа і консилер". І ось, будь ласка.
Перші спроби легалізації чоловічої косметики трапилися 2005 року, коли Givenchy запустив продукти унісекс Mister Light і Mister Eyebrow. Остаточно лінія Mister сформувалася 2012 року – з виходом продуктів Mister Radiant і Mister Smooth. 2019 року її оновили: зараз до неї входять стік для матування, гель для брів, напівпрозорий тональний засіб з ефектом здорового сяйва і консилер.
Два роки тому YSL Beauty почав промокампанію #boysdare – під цим тегом амбасадори марки викладали свої фото з коректорами-хайлайтерами, праймером і навіть підводкою. Dior запустив позагендерну колекцію Backstage 2018 року. Нарешті, цьогоріч під слоганом "Краса не має статі" представили чоловічу лінію Boy de Chanel, що включає бальзам для губ і тон з SPF 25.
Засоби для грумінгу більше не атрибут представників певних субкультур. Це утилітарний інструмент, що допомагає приховати акне, замаскувати круги під очима або синці, отримані на тренуваннях. У Кореї і Японії молоді люди використовують тональні засоби, щоб захистити шкіру від шкідливого впливу навколишнього середовища і ультрафіолету. "Ніхто не пропонує чоловікам фарбувати губи, – каже Ніколя. – Але використовувати косметику, щоб мати кращий вигляд, причому так, щоб це не впадало в очі, – абсолютно нормально".