Їжа у 2025 році — це не лише ресурс, а й інструмент створення вражень та моментів, які об'єднують людей. Як мода та мистецтво можуть бути маніфестом, так і фударт трансформує продукти у висловлювання. Про це добре знають у FIGARO WOW CATERING — компанії, яка формує культуру подієвого кейтерингу в Україні й щороку обслуговує сотні подій. З нами FIGARO WOW CATERING поділилися трендами кейтерингу у 2026 році, які зокрема вони реалізують будь-де та будь-коли. Гортайте матеріал, там багато краси.
Моноколір — нова естетика
Моноколір у гастрономії — це спосіб працювати не з великою палітрою, а із загостреною увагою. Коли подія має власну колористику, наша задача – зробити їжу частиною ідентичності заходу. Як надати потрібного кольору стравам? Закуски можна злегка тонувати, десерти — стилізувати, а текстури підібрати так, щоб композиція мала вигляд єдиного кадру. У кейтерингу ми створюємо страви, які має бути цікаво водночас споглядати, куштувати й відчувати.
Геометричні форми — нова мова
Правильні геометричні форми легше сприймаються людським мозком, тому ми швидше адаптуємося до простору, де вони присутні. А коли геометрія стосується подачі їжі, це означає, що ви швидше відчуєте смак страви та яскравіше помітите окремі смакові ноти. Також коли їжа має рівні краї, продумані силуети та пропорції, людина автоматично сприймає її як щось преміальне — і починає довіряти. На цьому і базується цей тренд – простота форм акцентує преміальність страв й додатково підкреслює концептуальність заходу. Ми любимо продумувати все до найдрібніших деталей, аби вигляд, наповнення та смак викликали позитивну асоціацію із брендом, на захід якого ви завітали.
Їстівний декор
Імерсивний досвід, інтерактивні інсталяції, взаємодія із предметами мистецтва — це все культурний розвиток, де їжа також має своє місце. Ми дотримуємося такого правила кейтерингу: якщо у просторі щось є частиною святкового дизайну, воно повинно бути їстівним та доступним гостям. Вам має кортіти відчути декор на дотик та смак. Як-от зняти гілочку розмарину, взяти хліб з композиції, відламати фрукт, торкнутися текстури, відчути запах та матеріальність — сенсорний досвід нині є одним із ключових у гастрономії.
Крафтова естетика
Останні кілька років особливо популярними стали окремі групи домашніх чи то локальних продуктів, і доволі активно цей тренд на крафтову їжу інтегрувався у фуршетну гастрономію. Тому нині це один з найчастіших запитів. І це можуть бути як деталізовані страви з фермерських продуктів у сучасно стилізованій подачі, так і атмосферне оформлення, яке повністю відповідає формату продуктів. Як-от ми робили надзвичайно затишні тематичні подачі у сільському стилі, наприклад, який нині популярний через повернення українців до традицій, рідних місць та продуктів й смаків з дитинства.
Глибокі смаки
У гастрономії цей тренд називають slow umami, що можна пояснити як смак, який має глибину, витримку й характер. Такі страви мають глибокі природні ноти, які не заглушають підсолоджувачами, інтенсивними соусами та іншими підсилювачами смаку. Часто це експериментальні страви так званої "нової хвилі кулінарії". Наприклад, у нашому меню є морозиво з білими грибами, солодкий тарт із ферментованим часником чи "Кривава Мері" з пілаті або ферментованими томатами. Усі ці страви мають акцентний смак, здобутий завдяки природним властивостям продуктів, а не штучним підсилювачам. І для людей, які завітають на такий кейтеринг, їжа стане не лише способом втамувати голод, а й унікальним досвідом, який може трапитися раз у житті. І ми не перебільшуємо.