Місця сили: новий проект Gucci

Модний Дім Gucci розпочинає новий проект. Освоївши виробництво предметів інтер’єрного декору і надавши змогу своїм клієнтам самостійно оформлювати покупки в Harrods, італійці вирішили піти ще далі. Відтепер світлі голови Gucci обиратимуть місця, які відображають смак і цінності, притаманні Дому, щоб назвати їх Gucci Places. Ідея полягає в тому, щоб надихнути людей відкрити для себе цікаві й неочікувані місця та історії.

imageChatsworth House перший простір Gucci Place

З часом Gucci Places стане цілою мережею локацій, а усі подробиці можна буде дізнаватися через спеціальний мобільний додаток, де будуть зібрані усі тексти, зображення і відео. Користувачі також зможуть отримати доступ до підрозділу інформації, який дозволить зв’язатися з Place електронною поштою, телефоном або ж відвідати сайт конкретного місця.

Перший такий простір відкриють в графстві Дербішир у палаці Чатсуорт-хаус, де відбувається виставка House Style: Five Centuries of Fashion at Chatsworth (її підтримують Gucci, а куратором є Хеміш Боулз). Чатсуорт також був місцем проведення рекламної кампанії Cruce 2017, у якій брала участь відома британська акторка Ванесса Редгрейв.

Виставка The House Style в Chatsworth House

До того ж, для першого простору Gucci Places випустили капсульну колекцію Gucci Places Chatsworth, яку продаватимуть тільки в палаці і в бутику марки в Лондоні на Слоан-стріт в кінці липня.

Читайте також:

Море кличе: Bodyism у Туреччині

Личный опыт: талассотерапия на острове Крит​

Популярне на VOGUE