Причин поїхати в Париж завжди знайдеться багато, а де зупинитися в одному з найкрасивіших міст світу, знає Олена Чернова.
Під час планування французьких канікул неможливо обійтися без відвідування виставки художників XX століття – експресіоніста Егона Шиле і неоекспресіоніста Жана-Мішеля Баскії, які зараз тривають в Парижі. Але відправною точкою моєї подорожі став номер на двох Deluxe Room в готелі Mandarin Oriental у Парижі.
Номер бронюється заздалегідь, а це означає, що у холі готелю не доведеться довго чекати, щоб піднятися в свій дім на найближчі дні, який так і манить гарячим душем і хрусткими простирадлами. Варто тільки увійти в Deluxe Room, як думки про відвідування виставки відходять на другий план. І мене можна зрозуміти: кімната у французькому стилі з елементами шику, простора світла ванна, м'який диван приємного гірчичного відтінку і аромат свіжої випічки. Персонал готелю вже доставляє ароматну каву і круасани – традиційний французький сніданок, а отже, є ще хвилин сорок, щоб насолодитися видом з вікна, перш ніж подзвонять повідомити, що трансфер до Фонду Louis Vuitton (новий музей сучасного мистецтва в Парижі) очікує внизу.
Душ, сніданок, швидкі збори. Залишається зовсім мало часу до того, як доведеться спускатися вниз. Червона помада, трохи рум'ян, улюблений аромат Chanel і лимонні човники – в очікуванні виставки експресіоністів хочеться проявити себе. Рівень самовираження на максимумі. Ліфт прибув в хол, консьєрж бажає гарного дня. Водій відчиняє дверцята машини. Автомобіль плавно рухається по вулиці Сен-Оноре. Ось за поворотом видно Лувр, за вікном проносяться антикварні бутіки і милі кафе. День почався добре, а закінчиться ще краще – на вечір запланований заплив в басейні і кілька важких хвилин в сауні.
На зворотному шляху водій запитує чи підготувати лазневе приладдя до повернення в готель. І тут стає зрозуміло, чим такий особливий паризький Mandarin Oriental – його персонал завжди знає, як зробити перебування в готелі найбільш комфортним і приємним. Вечір заплановано провести в Bar 8, де символічний коктейль J'aime Paris 3.0 (з фр. "Я люблю Париж") додає ще більше легкості і задоволення. День добігає кінця, а сяюча Ейфелева вежа бажає доброї ночі, заглядаючи у вікно затишного номера.
Ранок починається не з кави, а з пілатесу. Зірковий тренер Ніколя Вере допомагає тілу прокинутися і гарненько розтягнути м'язи. На сніданок вирішено піти в ресторан Camélia і випити склянку свіжовичавленого соку. Родзинка сніданку – фреш дня, в який обов'язково додадуть що-небудь цікаве. У склянці мого дня місце ділять яблуко, морква та імбир. Здоровий ранок триває, час щільно поснідати. Столик на вулиці, серед ще пухнастих дерев, здається особливо привабливим. Перекусити звичним круасаном не вдасться, адже меню рясніє традиційними стравами Японії, Італії, Німеччини та, навіть, Англії – міжнаціональна кухня є ще однією родзинкою ресторану.
Що ж, вікенд в Парижі стрімко добігає кінця. Є ще кілька годин, щоб пройтися по центру. Благо, готель Mandarin Oriental розташований в самому центрі культурної частини французької столиці. Коли вивчаєш місто пішки, завжди є про що подумати, а що на якийсь час забути. Бруківка під ногами швидко змінюється звичайним асфальтом. В кишені вібрує стільниковий – дзвонять з рецепції готелю – нагадують про виліт і кажуть, що трансфер очікуватиме в призначений час. Потрібно повертатися в номер, щоб зібрати останні речі.
Не дарма кажуть, що щасливі годин не помічають. Поглянути ще раз на Ейфелеву вежу, яка видніється з вікна сьюта і пообіцяти собі повернутися – обов'язковий ритуал.
Останні хвилини в готелі, який став домівкою, особливо запам'ятовуються. Ось консьєрж, який зустрічає і проводжає гостей з усмішкою, тут атріум, оформлений настільки затишно, що відчуваєш себе як в рідному місці. Он там за ліфтом наліво – вхід в спортивний зал і коридор, що веде до басейну. А тут, на рецепції, почалася культурна подорож, яка порадувала не тільки вражаючою виставкою в Фонді Louis Vuitton, а й унікальним готелем з французьким шармом, де кожен знайде собі затишний куточок і цікаву компанію для вечірньої бесіди.