Провідний міжнародний бренд аксесуарів для подорожей TUMI представив колекцію валіз 19 Degree, для виготовлення яких залучено нові технології.
Ідея створення культової колекції 19 Degree натхнена прагненням бренду до інновацій і пошуку нових матеріалів, щоб втілити у своєму продукті вершину майстерності на ринку товарів для подорожей. Проте в TUMI не забувають і про класичний підхід до подорожей, продовжуючи дотримувати ідеї, що подорож — це не тільки утилітарний досвід, а й можливість відчути емоційний зв’язок від самого процесу пізнання світу завдяки наявним речам.
Особливістю колекції валіз є деталі, як-от алюміній або унікальний візерунок, зроблений під кутом 19 градусів. Конструкційна міцність валіз привертає увагу й до більш філософських роздумів, пов’язаних з баченням навколишнього світу під іншим кутом. TUMI називають цю колекцію монументальною. Створеною для навіювання трепету, натхнення й захвату.
"Колекція 19 Degree завжди перебувала на стику архітектури й руху, — каже Віктор Санц, творчий директор TUMI. — Піднесений характер колекції не тільки забезпечує найкращі у своєму класі характеристики, але водночас має і власну оповідь. Ми хотіли розширити це враження за допомогою візуалізації. Тож у цифровій кампанії використали технологію CGI, яка створює нову перспективу у світі подорожей і мистецтва".
Колекція валіз TUMI 19 Degree доступна в бутику Luxury House в Ocean Plaza у Києві.