Сила бренду: найвпливовіші fashion-блогери

NAME
16 лютого 2019

Маркетингова компанія Launchmetrics опублікувала звіт, в якому назвала найвпливовіших Instagram-блогерів у модній індустрії за підсумками модного сезону, що минув восени. Переможницею в цій гонці стала італійка К'яра Ферраньї. Силу її соціальних мереж оцінюють у 18,3 мільйона доларів. Цю цифру фахівці компанії вивели за допомогою такого показника як Media Impact Value, що вимірює вплив згадок у соціальних мережах. Також до трійки найвпливовіших fashion-блогерів увійшли Еймі Сонг і Каміла Коельо. Vogue.ua розповідає, що потрібно знати про цих дівчат, які зуміли монетизувати свою пристрасть до моди.

imageК'яра Ферраньї
К'яра Ферраньї

К'яра Ферраньї, засновниця блогу The Blonde Salad, сьогодні є однією з найуспішніших інфлюенсерів у світі моди. Історія її успіху почалася 2009 року. Саме тоді випускниця юридичного університету Бокконі почала писати про моду на своєму сайті, публікувати стрітстайл-образи і відвідувати модні покази.

К'яра Ферраньї

Ферраньї стала представницею першої хвилі fashion-блогінгу, але на відміну від Сьюзі Лау і Таві Гевінсон зробила ставку не на тексти і аналітику (так вони намагалися конкурувати з професійними журналістами), а на візуальну складову – її яскраві фото з наочними прикладами, як і куди варто одягатися, миттєво привернули увагу аудиторії. Армія шанувальників продовжувала зростати, а за нею з'явився і інтерес представників великих брендів до цієї "променистої італійки".

Поступово Ферраньї стала бажаною гостею у перших рядах таких шоу як Burberry і Christian Dior, а сама К'яра грамотно монетизувала медійну популярність не тільки рекламними проектами, але і запуском власного бренду. Так, 2010 року з'явилася взуттєва лінія, названа її ім'ям. Посипані глітером лофери були такими ж іронічними, як образ самої Ферраньї і підписники швидко стали першими клієнтами. Сама К'яра постійно з'являлася у своїх лоферах всюди, чим заодно демонструвала, як їх носити.

Рекламна кампанія бренду Chiara Ferragni

Чималу роль у популярності К'яри Ферраньї зіграв її бойфренд (на той момент) Ріккардо Поццолі, який всюди її фотографував, дарував речі відомих брендів і вів переговори з комерційними брендами, розробляв стратегію поведінки і встановлював ціни. Завдяки йому пости на сторінці його коханої зі згадуванням потрібних брендів почали коштувати від 4000 євро. Зараз ці цифри набагато більші, а в команді The Blonde Salat працює півтора десятка людей.

К'яра Ферраньї

Ще одна перемога Ферраньї. Вона стала першим представником блогосфери, який прикрасив обкладинку Vogue. Зараз на її Instagram-сторінку підписані 16 мільйонів людей, вона живе в Лос-Анджелесі разом з новим коханим Федеріко Лючія, співаком, відомим під псевдонімом Ferez, весільну сукню для неї придумує Марія Грація К'юрі, а сама Ферраньї і не думає зупинятися на досягнутому, адже девіз її блогу #TheBlondeSaladNeverStops.

К'яра Ферраньї на обкладинці Vogue Spain
Еймі Сонг

Еймі Сонг посіла друге місце у звіті Launchmetrics, який оцінив ступінь її впливу в 3,2 мільйона доларів. Її блог називається Song of Style і крім моди він ще спеціалізується на дизайні інтер'єрів, адже сама Еймі закінчила Школу дизайну в Сан-Франциско.

Еймі Сонг

Її історія успіху почалася 2008 року і зараз армія фанатів перевищує 5 мільйонів підписників в Instagram. Своїм секретом Сонг називає чесність і те, що вона дорогі бренди поєднує з загальнодоступними, при цьому, не соромиться кілька разів одягати однакові, так показує, як одна і та ж річ може мати різний вигляд залежно від ситуації.

Еймі Сонг

Поспостерігати за життям Еймі Сонг також можна на її YouTube-каналі, де вона публікує щоденники з Тижнів моди, іноді бере інтерв'ю у знаменитих дівчат як-от Розі Гантінгтон-Вайтлі та Ізабель Маран. Ще вона встигла написати книжку під назвою Capture of Style і тричі потрапляла до списків журналу Forbes.

Еймі Сонг співпрацює з різними брендами – від Louis Vuitton до Laura Marcier. Останній призначив її своїм амбасадором. За непідтвердженими даними, в рік вона отримує 500 000 доларів від марки.

Еймі Сонг
Каміла Коельо

Ця зірка інтернету запалилася в Бразилії. У вищезгаданому звіті Launchmetrics Коельо займає п'яту сходинку у загальному рейтингу і третю серед представників блогінг-індустрії. Її першим майданчиком став YouТube, причому на цей момент у неї два повноцінні канали – португальською та англійською.

Каміла Коельо

Перші влоги вона почала записувати 2010 року і тепер на неї підписані більше п'яти мільйонів читачів. В Instagram за її життям стежать ще сім мільйонів людей. Основна спеціалізація Каміли – це б'юті, але її модні образи викликають не менший інтерес у підписників.

Стиль Каміли підкреслено жіночний і грайливий. Вона любить яскраві принти і асиметричний крій, нерідко виставляє фото в купальниках і активно спілкується зі своєю аудиторією. Цю відкритість вже оцінили і багато брендів. Наприклад, минулого року її образ став одним з найбільш обговорюваних на Каннському кінофестивалі – на червоній доріжці бразилійка з'явилася у сукні британського модного Будинку Ralph & Russo, ціна якого дорівнювала 1 мільйону доларів. На її створення потребували 500 годин ручної праці.

Каміла Коельо у сукні Ralph & Russo

Сьогодні Каміла живе з чоловіком в США, активно веде свої влоги і співпрацює з брендами і глянцем. В її скарбничці вже є обкладинки Glamour, Women's Health, Cosmopolitan, а також спільні проекти з Oscar de la Renta і Lancome. Для б'юті-гіганта вона створила колекцію помад, так стала першим інфлюенсером, кому цей гігант запропонував колаборацію.

Популярне на VOGUE