Більшість людей впізнають у ньому суддю і ментора телевізійного шоу Project Runway: The Fashion Startup, але для інсайдерів модної індустрії Гарі Васснер – акула модного бізнесу. Включений виданням Fashionista до 50 найвпливовіших людей у світі моди, він – наставник програми CFI Incubator, член Консультативної ради CFDA і Ради директорів High School of Fashion Industries, а також активний прихильник руху Save The Garment Center (організації, яка допомагає американській fashion-індустрії вижити без перенесення виробництва в Азію, зберегти робочі місця і локальні фабрики – прим.ред.).
Гарі Васснер – ледь не головний модний інвестор у США. За свій успіх багато з найпрестижніших магазинів на Сьомій авеню в Нью-Йорку завдячують його компанії Hilldun Corporation. Вона забезпечила фінансування та факторинг чи не кожному успішному в Америці бренду: Derek Lam, Cushnie et Ochs, Alexander Wang, Naeem Kahn, Jonathan Simkhai, Vivienne Westwood, Sacai, Carven, Prabal Gurung, Mara Hoffman, Thom Browne, Marc Jacobs.
2014 року почався новий етап його взаємин з модною індустрією. У партнерстві з Lee Equity він заснував компанію Interluxe Holdings LLC. Першими вкладеннями холдингу стали інвестиції у знаковий дизайнерський бренд Jason Wu, марку ALC і канадський бренд верхнього одягу Mackage. При цьому сам Васснер впевнений, що дні великих брендів минули. Молоді споживачі – міленіали і представники покоління Z – менш лояльні до дизайнерських лейблів і постійно запитують: "А що цей бренд зробив для мене і навколишнього середовища?". Ключем до успіху можуть стати технології. "Головний виклик – зберегти баланс між великими даними і творчістю", – стверджує інвестор.
За більше 40 років роботи в портфоліо Гарі Васснера є не лише підтримка молодих дизайнерів. 2015 року на показі Джеремі Скотта в Нью-Йорку він познайомився з володаркою премій "Еммі", "Греммі", Tony та "Оскар", акторкою Вупі Голдберг. З тих пір двоє стали не просто приятелями, але і бізнес-партнерами. Васснер і Голдберг створили колекцію різдвяних ugly sweaters, яка уже кілька років стає хітом зимових продажів. Вперше колекцію ексклюзивно представили лише в американському універмазі Lord and Taylor і канадському Hudsons Bay, але після ритейлерського прориву за дистрибуцію взявся онлайн-гігант Zappos. З подачі Васснера Вупі Голдберг також заснувала власну марку одягу DubGee by Whoop. Інклюзивний демократичний бренд з широкою розмірною сіткою побачив світ у травні цього року.
"Від дизайнера не можна очікувати, що він стане і великим бізнесменом, і чудовим дизайнером одночасно, знайдіть когось, з ким у вас є синергія, з ким ви можете працювати і кого зможете витримати", – таку пораду Гарі дає молодим дизайнерам і тим, хто ще не зміг монетизувати творчість. У листопаді Гарі Васснер прилетить до Києва. У своєму виступі на Vogue UA Conference він відповість на всі запитання про інвестиції в моду і поділиться практичними інсайтами. Квитки вже можна придбати.
Нас підтримують: healthy-партнер конференції – вітамінно-мінеральні комплекси Orthomol, іnnovation партнер – IQOS.
ПРИДБАТИ КВИТКИ: https://conference.vogue.ua/2019