Крісті Пономар — нова українська модель, яка підкорила подіуми

NAME
6 жовтня 2021

Givenchy, Lanvin, Valentino, Raf Simons, Acne Studios, Saint Laurent, Prada (Opening). Такий вигляд має профайл юної української моделі Крісті Пономар на models.com. У моделінгу такий службовий список — еквівалент олімпійської медалі. За скромним "Prada (Opening)" ховається мрія майже кожної моделі — відкривати шоу Prada. Крісті, як кажуть, підірвала подіум: про неї, тендітного, коротко стриженого ельфа з величезними очима, заговорили всі.

Фото Кріс із чокером-петлею на шиї з показу Givenhcy потрапило в усі пабліки, включно зі скандальним diet_prada, — бренд звинуватили в естетизації суїциду. Сама дівчина записала ролик у TikTok, де каже, що вона бачила чокер до шоу, і жодних асоціацій з петлею на шиї він не викликав. Просто модна прикраса.

@kristyponomar

Крісті Пономар помітили на вулиці. Їй було 15, директор її нинішньої материнської агенції Intermodels їхала у справах, побачила високу (177), худеньку дівчину, кинула всі справи, припаркувалася — і побігла її наздоганяти: фактуру видно здалеку. Проте, до приголомшливого успіху, з яким українка робить нинішній сезон, залишалося ще п’ять років.

Крісті 20, вона закінчила школу, вступила до київського університету Бориса Грінченка, але пішла за рік — запросили на роботу. І вона поїхала у своє перше відрядження тривалістю п’ять місяців, до Китаю і Японії. Про себе розповідає коротко: "Росла у звичайній родині, мама працює на пошті, тато — не знаю. Я завжди була дуже спокійна, але робила тільки те, що хотілося мені: якщо щось вирішувала, ніхто не міг мене переконати в іншому".

@kristyponomar

До тріумфальної появи на Prada вона об’їздила пів світу. Працювала з багатьма брендами, а потім "підстриглася, і все залишилося в минулому". Стрижку робив Павло Лотник ("тільки йому я довірила такі кардинальні зміни"). Подібна зміна образу для моделі — великий шанс і водночас великий ризик. У випадку з Крісті все спрацювало як треба, хоч вона й хвилювалася: розуміла, що якщо її не візьмуть і після стрижки, то ймовірність потрапити на Prada зникає. Втім, результат став відомий уже за день, тож дуже перенервувати вона не встигла. Допомогло й оточення — Кріс каже, що воно в неї найкраще: "Мене підтримували завжди й усі".

Два тижні Крісті бігала до Prada на примірювання: образи дошивали безпосередньо на ній. "Я бачила, як Раф Сімонс і Міучча Прада вкладають себе в цю колекцію, і як вона їм подобається. Перед показом вони підійшли до мене й сказали, що в мене вірять. Дуже не хотілося їх підводити". Образ, у якому Крісті виходила на подіум, сподобався їй відразу, до того ж спершу вона навіть не знала, що він призначений саме для неї. Але відразу було ясно: обидва дизайнера оцінили, який вигляд одяг має на дівчині.

Крісті каже, що до свого Prada Opening ішла довгих п’ять років. "Коли я прийшла в моделінг, то була заляканою, нетовариською. П’ять років агенції змушували мене розмовляти, тому що в моделінгу дуже важливо бути комунікабельною, незабутньою". Кріс ходила на всі кастинги Prada, які тільки проводив бренд, і дуже багато працювала ("я в потягах без перерви"), щоб її навички й професійні вміння були на висоті.

Шоу Saint Laurent стало для юної моделі випробуванням. На кастингу їй відразу дали найвищі підбори — і стало ясно: це виклик. "Я зрозуміла, що варіанта не пройтися не маю. А потім дізналася, що в мене ще й сукня до підлоги. Було страшно, але атмосфера просто неймовірна: вежа, фонтан".

Обговорити нові паризькі місця з Кріс не виходить: вона в роботі: примірювання, кастинги, покази. Але час викладати живі, захопливі сторіз в інстаграмі й знімати відео для TikTok вона все одно знаходить. У цій мережі в неї 245 тис. підписників, і їхня кількість зростає. "TikTok моє хобі, мені було цікаво спробувати. А потім почало виходити. Сама не знаю, як, — найімовірніше, людям цікаво подивитися на моделінг ізсередини". Кріс каже, що соцмережі для моделей нині дуже важливі. Клієнти дивляться їх перед роботою, агенції часто шукають дівчат через соцмережі. "Бренди хочуть дівчаток з аудиторією", — каже вона.

Популярне на VOGUE