У межах освітнього проекту Vogue UA – ON THE SIXTH FLOOR виступить Олена Грінченко, CEO і співзасновник LBK Production, яка розповість, як провести fashion-шоу в Парижі – від загальних правил і формування команди до оцінки вартості і підводних каменів. Напередодні лекції ми попросили Олену розповісти деякі інсайти цієї роботи.
Ми рекомендуємо починати підготовку за пів року до показу. Також зручними термінами можна вважати чотири місяці. За цей час необхідно знайти show-production, визначитися з паризьким PR-агентством і подати заявку до Федерації, якщо є бажання потрапити в офіційний розклад Paris Fashion Week, вибрати локацію (не менше ніж за три місяці, бо попит – великий), продумати концепцію. Такі терміни дають змогу вдумливо і спокійно вирішити кожне питання і заощадити бюджет. У Парижі під час Тижня моди високий попит на все – від місця і до стільців. Якщо ви почнете опрацьовувати продакшн-питання за місяць до заходу, ваш загальний рахунок буде в кілька разів вищим, а деякі позиції і зовсім можуть виявитися недоступними.
Перше, про що повинен подумати бренд перед заходом у Парижі, – PR-агентство. Дуже важливо, аби це було саме паризьке агентство, не з України, Лондона чи Мілана. Саме таке агентство зможе забезпечити бренду правильних гостей на шоу і порадити, який формат заходу буде найбільш доречним і ефективним для бренду в тому чи іншому сезоні.
Раніше шоу відвідувала тільки професійна публіка (редактори, баєри), потім почали запрошувати і почесних клієнтів марок, а тепер, зі стрімким розвитком Instagram, змінився і сам підхід. Погляньте на рожевий пісок на показі Dior або моделей, що крокували по лавандовому полю у Jacquemus – це два найбільш обговорювані шоу цього сезону. Тепер показ повинен бути таким, щоб його хотілося фотографувати і ділитися цими фото в соціальних мережах. Це нові реалії і нам вони подобаються, а при належному плануванні, такого ефекту можна досягти і без мільйонних бюджетів.