Ірина Шейк стала обличчям чергової рекламної кампанії бренду спідньої білизни Intimissimi. У мережі з’явилися знімки, де супермодель позує в сексуальному напівпрозорому бра Sveva. Новий, невідчутний на тілі бюстгальтер виготовлений з найніжнішого тюлю з мікрофібри. "Легкий, комфортний, делікатний і жіночний", — так представники бренду схарактеризували нову модель.
Новий бра ідеально підійде для літнього сезону: м’який на дотик, делікатний до шкіри з майже невидимим оздобленням. Попри легкість матеріалу, бюстгальтер забезпечує непогану підтримку грудей. До комплекту входять трусики з лінійки Invisible Touch, виготовлені також з нового матеріалу з необробленими краями й бічними вставками, подібними до шлейок бюстгальтера.
Ірина Шейк уже не перший сезон є амбасадоркою бренду спідньої білизни Intimissimi. Так, її співпраця з брендом почалося у 2007 році, а постійним обличчям бренду Ірина стала у 2010 році. За цей час Шейк знялася в десятках рекламних кампаній, представляючи сексуальну або стриману спідню білизну.