Все своє ношу з собою: парфуми-підвіски

Новий парфумерний тренд – парфум-аксесуар, який можна носити з собою, пристебнувши на сумочку або джинси, як це робить Кендалл Дженнер, або вдягнувши на шию, як радить український парфумерний бренд Trip:Tych. Шукаємо витоки тренду та вчимося носити парфум – у буквальному сенсі.

imageКадр з кампейну By Far
Історія питання або "Де моя нюхальна сіль?!"

Суворо кажучи, парфум-підвіска – це добре забутий старий тренд. Згадаймо класичні романи або фільми, де героїня шукає свою нюхальну сіль, або непритомніє – і отримує допомогу у вигляді пасів загадковим флаконом просто перед власним носом. У ті часи, коли корсети були в моді, до пояса часто прикріплювали маленький флакон на ланцюжку, в якому зберігалася пахуча сіль. Адже туге шнурування іноді викликало запаморочення.

Крім того, у флаконах, що їх зазвичай носили при собі, містилися ароматичні композиції. Це ще не були парфуми в сучасному розумінні, – радше гучні благозвучні аромати, покликані маскувати навколишній сморід. Адже у вікторіанську епоху каналізації не було, а неприємні запахи могли виникнути де завгодно.

XVIIIXIX ст. Флакони-підвіски з емальованим золотом, димчастим кварцом і перлами; аметистовий кварц, коштовне каміння та золото (Фото Getty Images)

Трохи згодом чоловіки й жінки почали носити із собою ароматичні суміші – це давало змогу освіжити власний аромат, коли треба було справити враження. Звісно, такі аксесуари були ознакою певних статків: і флакони, й аромати коштували дорого та вважалися надлишковою розкішшю.

Було два варіанти парфумерних підвісок. Одна – для рідини, суміші ефірних олій, де пробку використовували, щоб нанести мазки на зап’ястки або шию. Друга – більше схожа на медальйон – для зберігання твердих парфумів або губки чи тканини, просоченої ароматом. Перші зразки флаконів-підвісок належать до епохи Давнього Єгипту.

Парфумерна амфора з гірського кришталю, яку можна було носити як кулон. Давньоєгипетські часи, 15501069 до н. е. (Фото Getty Images)

Тим часом підвіски-парфуми переживають бум.

By Far

Болгарський бренд взуття й сумочок By Far, що оспівує естетику 1990-х, запустив лінійку парфумів під назвою Daydreams. Вона складається із сімох ароматів та колекції багаторазових флаконів у travel-форматі, які за допомогою підвіски з фірмовим логотипом можна носити як аксесуар. У рекламній кампанії знялася Кендалл Дженнер. У відео, яке миттєво стало вірусним, супермодель занурюється у світ солодких мрій під трек Fantasy з культового альбому Daydream Мераї Кері 1995 року.

Колекція Daydreams складається із семи ароматів авторства трьох парфумерів: Фанні Бал, Жана-Крістофа Еро та Кароліни Дюмур – і виготовлених вручну у Ґрасі на Французькій Рив’єрі. Кожен з ароматів випускається в скляній пляшечці об’ємом 100 мл з мінімумом прикрас.

Кадр з кампейну By Far

Лінія дає змогу персоналізувати свій продукт, залишаючись відданими дизайнерським кодам BY FAR. Для цього було створено алюмінієвий флакон об’ємом 20 мл, пофарбований у шість кольорів. До кожного з них можна підібрати золоту або срібну підвіску з логотипом бренду й носити на карабіні або шкіряному ремінці, що чіпляється на сумку, спідницю, джинси або інший предмет гардероба, на якому б ви хотіли продемонструвати цей стильний аксесуар.

Кадр з кампейну By Far
Кадр з кампейну By Far
Кадр з кампейну By Far
Daydream of a Splash звучить свіжістю соковитого кактуса, водяної лілеї та білого мускусу. Кадр з кампейну By Far
N.C.P. Olfactives
The Piece, N.C.P. Olfactives

"The Piece" – це ланцюжок з кулоном-підвіском ручної роботи. Всередині 5-мілілітрового флакона (є чорний, золотий та сріблястий варіанти) – фірмовий аромат N.C.P. Olfactives – 701 шкіра й ветивер.

Trip:Tych

Твердий парфум-прикраса Nenuphar є першим із тріади ароматів Trip:Tych. Натхненням для його створення слугувало латаття, або звичайний нуфар жовтий, що цвіте влітку. Прототип контейнера для твердих парфумів TYCH – малюнок капсули, вирізаної з ботанічного атласу.

Пляшка складена вручну з деталей, відлитих з латуні з позолотою або нікелюванням. Виріб можна носити на шиї, руці або навіть сумці як кулон: на ланцюжку є регулятор, що допомагає змінювати довжину сотуара. Послуга Refill дає змогу оновити аромат і зовнішній вигляд за 33% вартості.

Популярне на VOGUE