Цього літа Будинок Chanel запустив лінію абсолютно нових ароматів. Вони називаються "води", "Les Eaux ', і присвячені знаковим для Мадемуазель Шанель місцям: Довіллю, Біарріці і Венеції.
Натхненні трьома улюбленими місцями Габріель Шанель, аромати Les Eaux De Chanel створені парфумером Олів'є Польжем у співпраці з Лабораторією створення і розробки ароматів. Кожен упакований в 125-мл флакон-флягу, прозорий, ніжний і відполірований, як морська галька. Об'єм – більш ніж щедрий, але завдяки особливій технології виробництва скла упаковка не здається важкою.
Всі інгредієнти ароматів, як заведено у Chanel, благородні і цінні, але в новій лінії вони здаються рухомими і переливчастими, ніжними і м'якими. Структура ароматів побудована так, щоб викликати відчуття неймовірної свіжості, що нагадує про вітер, що б'є у вікно поїзда, який мчить на повній швидкості, або серпанок, який клубочиться на світанку над морем, або краплі ранкової роси в перших променях сонця. У кожному ароматі – соковиті і свіжі цитрусові, які утворюють легкий повітряний слід.
Тут все почалося. Навесні 1912 року приморський курорт на узбережжі Нормандії привернув увагу Габріель Шанель. Довіль був улюбленим місцем відпочинку парижан у вихідні. 1913 року, за допомогою підприємця і гравця в поло, Боя Кейпела ("Капель" у французькому звучанні) Габріель запустила першу колекцію у власному магазині зі знаменитим білим тентом, на якому чорним шрифтом було виведено: "Габріель Шанель". Магазин розташовувався на фешенебельній вулиці Gontaut-Biron, і продавав вироби з джерсі, тільняшки та інші творіння, які не співпадали із стилістичними кодами того часу. І поки жінки носили корсети, Коко каталася на коні у вільних блузах. Саме тоді Габріель заклала основи того, що стане її фірмовим стилем – простоти, природності, духу змін. Магазин закритий 1925 року, але Довіль назавжди залишився спадщиною Будинку.
Пом'ята зелень і зелена гіркота, свіже повітря, цілюща енергія. Спочатку відчутні нотки апельсина, петітгрейна і листя базиліку.
Есенція троянди і жасміноподобні ноти складають "серце" безтурботної і норовливої композиції, а пачулі надають їй шипрового, вінтажного відтінку.
1915 року, всього через два роки після запуску своєї лінії одягу в Довілі, Габріель Шанель відкрила новий простір в Біарріці. Баскське прибережне курортне місто було улюбленим місцем відпочинку вищого суспільства з XIX століття. Мадемуазель, великий провидець, вибрала Віллу де Ларралд, щоб розмістити там свій магазин. З нею були сусідами казино, розкішні готелі і пляж. Бутік-вілла привернув увагу іспанської королеви Вікторії Євгенії, яка незабаром стала його відданим клієнтом.
Біарріц – це, як і раніше, сила океану, як і сто, і тисячу років тому. Невтомна сила перетворює бурхливі хвилі у спінену димку, що лягає на пісок. Переповнений серферами і любителями екстремальних видів спорту, південно-західний курорт вмістив спортивний дух і елегантність.
"Найбільш акватичний аромат в колекції, – пояснює Олів'є Польж. – Я хотів створити відчуття, ніби кожен його інгредієнт просочений водою". У верхніх нотах вибухають грейпфрут і мандарин, відкриваючи шлях кришталевої конвалії. У базі аромату – ветивер, змішаний з білим мускусом. Аромат миттєво пробуджує, як ніби стрибок в холодне море в ясний сонячний день.
Мадемуазель була у розпачі: кохання всього її життя, Бой Капель, трагічно загинув в автокатастрофі в грудні 1919-го. Щоб трохи відволікти подругу, Міся Серт з чоловіком, художником Хосе Марією Серт, запросили її до Венеції. І не прогадали: Венеція відродила її бажання жити. Коко відкрила для себе і венеціанських художників, і незабутні вечірки, і нові знайомства з аристократами, які проводили свої дні, купаючись і загоряючи на пляжах Лідо. Вона завмирала в мерехтінні мозаїки, золота і дорогоцінного каміння базиліки Святого Марка, і надихалася на створення своїх перших ювелірних колекцій. Саме тоді Габріель Шанель почала відкривати обличчя сонцю, носити піжаму посеред дня і одягати сандалі на корковій підошві.
"Цей аромат – як експрес з французької столиці в італійське місто", – пояснює парфумер Олів'є Польж. В Paris-Venise гармонійно поєдналися золото і розкіш, орієнтальність і затишок.
Цитрусові, неролі, ніжність червоних ягід, грасська герань, а в базі – бурштин і кедр, трохи ванілі і східних пахощів. Дуже тонко, дуже точно: відродження, ніжність, тепло.
Instagram: @vogueua_beauty