Правила парфумерів: 5 порад, як вибрати парфуми

У партнерському матеріалі з Makeup.ua ділимося правилами вибору ароматів, які допоможуть не помилитися з покупкою, а якщо помилка все ж таки трапилася — легко її виправити.

image
Пройти ольфакторну діагностику

Ольфакторна діагностика — досить поширений онлайн-сервіс. Зазвичай потрібно зазначити свою стать, вік та улюблені аромати. Система проаналізує ноти в композиціях — і запропонує варіанти, які, найімовірніше, не розчарують. Якщо в застосунку або онлайн-тесті трапляються нерелевантні запитання, наприклад, про знак зодіаку або улюблений колір), це знак: діагностика марна.

Проаналізувати ноти улюблених ароматів реально й без допомоги застосунків і тестів — стануть у пригоді офіційні сайти брендів. Потрібно вивчити, які ноти заявлені в піраміді, а потім шукати подібні в описах новинок.

Пробувати аромати

Вибирати парфуми в умовах пандемії — все одно що подорожувати: складно, клопітно, пов’язано з ризиками. Ходити парфумерними крамницями й торкатися флаконів, які вже розглядала в руках сила-силенна людей, видається не такою привабливою ідеєю, як раніше.

Парфуми, що претендують на місце на полиці, мають попередньо пройти серію тестів. Для початку треба нанести їх на шкіру. Зап’ясток — ідеальне місце: там б’ється пульс, аромат розкривається правильно. А ще його можна наближати й віддаляти, вивчаючи дифузність і шлейф.

My Way, Giorgio Armani

Український онлайн-ритейлер Makeup.ua в партнерстві з luxe-брендами запустив новий сервіс Try it First: у разі замовлення новинок ароматів клієнтам додатково надають пробник для "дегустації". У жовтні цей сервіс дає змогу комфортно продегустувати гучні новинки світу парфумерії My Way Giorgio Armani та Voce Viva Valentino.

Кадр із промокампанії Voce Viva, Valentino, обличчям якого стала Леді Ґаґа

Тож перш ніж розкривати повнорозмірний флакон, можна якийсь час "пожити" з ароматом на шкірі, зрозуміти, як він розкривається, як тримається, і чи комфортно з ним. Можна тестувати аромат у різний час, під різний настрій, побачити, як його сприймає оточення, який шлейф він створює і як переноситься. А потім уже вирішувати: купувати чи ні. Якщо з’ясується, що композиція не підійшла, запечатаний флакон можна повернути. Такий кейс — уперше на українському ринку. Поки пропозиція стосується тільки двох ароматів, але надалі в проєкті Try it first з’являться й інші парфуми.

Voce Viva, Valentino
Читати описи й дивитися промо

Звісно, опис нот дає дуже приблизне уявлення про аромат. І це нормально — краще один раз понюхати, ніж сто разів прочитати або почути. Проте опис ароматів допомагає сформувати очікування (і поповнити парфумерний словник).

Багато що про аромат можуть сказати флакони й промокампанія. Приказка "Не судіть книгу по обкладинці" тут недоречна, слушніше порівнювати комунікацію аромату з постером фільму. Постери Marvell і фестивального кіно відрізняються так само як і зміст фільмів. Те ж і з комунікацією аромату.

Кадр із промокампанії Voce Viva, Valentino, обличчям якого стала Леді Ґаґа
Тренувати нюх

Осінь — дуже сприятлива пора року: повітря вологе, ще тепле. Аромати природи звучать у ньому особливо — терпко, свіжо, з ледь відчутною гіркотою. Запахи всюди: свіжовипрана білизна, свіжий хліб, кава, опале листя, кора дерев, шерсть домашнього кота, маківка дитини, ключиці коханої людини. Квіти, свіже повітря, салон машини. Сторінки книги й шкіра на сумці. Новий кашемір. Смузі із селери. Варто тільки почати — зупинитися вже неможливо. Всі парфумери одностайні: це єдине, що дає змогу розвинути нюх.

Пробувати парфуми "на свіжий ніс"

Подібно до того, як дорогі й цінні напої радять пробувати на свіжі рецептори, щоб краще вловити всю гаму півтонів, так і аромати краще пробувати зранку, поки нюх ще не перевантажено ольфакторними враженнями. Є правило: не більше чотирьох ароматів за один раз. Нюхати зерна кави — марно: вони як додатковий шум у сприйняття. Краще в перервах пити чисту воду.

Правильно вибрати парфуми — це не просто зробити приємне собі або близьким. Це ще й частина філософії відповідального споживання. Корисно знати, що My Way постачають у refillable флаконі, придатному для повторного заповнення.

Популярне на VOGUE