У партнерському матеріалі з Makeup.ua ділимося правилами вибору ароматів, які допоможуть не помилитися з покупкою, а якщо помилка все ж таки трапилася — легко її виправити.
Ольфакторна діагностика — досить поширений онлайн-сервіс. Зазвичай потрібно зазначити свою стать, вік та улюблені аромати. Система проаналізує ноти в композиціях — і запропонує варіанти, які, найімовірніше, не розчарують. Якщо в застосунку або онлайн-тесті трапляються нерелевантні запитання, наприклад, про знак зодіаку або улюблений колір), це знак: діагностика марна.
Проаналізувати ноти улюблених ароматів реально й без допомоги застосунків і тестів — стануть у пригоді офіційні сайти брендів. Потрібно вивчити, які ноти заявлені в піраміді, а потім шукати подібні в описах новинок.
Вибирати парфуми в умовах пандемії — все одно що подорожувати: складно, клопітно, пов’язано з ризиками. Ходити парфумерними крамницями й торкатися флаконів, які вже розглядала в руках сила-силенна людей, видається не такою привабливою ідеєю, як раніше.
Парфуми, що претендують на місце на полиці, мають попередньо пройти серію тестів. Для початку треба нанести їх на шкіру. Зап’ясток — ідеальне місце: там б’ється пульс, аромат розкривається правильно. А ще його можна наближати й віддаляти, вивчаючи дифузність і шлейф.
Український онлайн-ритейлер Makeup.ua в партнерстві з luxe-брендами запустив новий сервіс Try it First: у разі замовлення новинок ароматів клієнтам додатково надають пробник для "дегустації". У жовтні цей сервіс дає змогу комфортно продегустувати гучні новинки світу парфумерії My Way Giorgio Armani та Voce Viva Valentino.
Тож перш ніж розкривати повнорозмірний флакон, можна якийсь час "пожити" з ароматом на шкірі, зрозуміти, як він розкривається, як тримається, і чи комфортно з ним. Можна тестувати аромат у різний час, під різний настрій, побачити, як його сприймає оточення, який шлейф він створює і як переноситься. А потім уже вирішувати: купувати чи ні. Якщо з’ясується, що композиція не підійшла, запечатаний флакон можна повернути. Такий кейс — уперше на українському ринку. Поки пропозиція стосується тільки двох ароматів, але надалі в проєкті Try it first з’являться й інші парфуми.
Звісно, опис нот дає дуже приблизне уявлення про аромат. І це нормально — краще один раз понюхати, ніж сто разів прочитати або почути. Проте опис ароматів допомагає сформувати очікування (і поповнити парфумерний словник).
Багато що про аромат можуть сказати флакони й промокампанія. Приказка "Не судіть книгу по обкладинці" тут недоречна, слушніше порівнювати комунікацію аромату з постером фільму. Постери Marvell і фестивального кіно відрізняються так само як і зміст фільмів. Те ж і з комунікацією аромату.
Осінь — дуже сприятлива пора року: повітря вологе, ще тепле. Аромати природи звучать у ньому особливо — терпко, свіжо, з ледь відчутною гіркотою. Запахи всюди: свіжовипрана білизна, свіжий хліб, кава, опале листя, кора дерев, шерсть домашнього кота, маківка дитини, ключиці коханої людини. Квіти, свіже повітря, салон машини. Сторінки книги й шкіра на сумці. Новий кашемір. Смузі із селери. Варто тільки почати — зупинитися вже неможливо. Всі парфумери одностайні: це єдине, що дає змогу розвинути нюх.
Подібно до того, як дорогі й цінні напої радять пробувати на свіжі рецептори, щоб краще вловити всю гаму півтонів, так і аромати краще пробувати зранку, поки нюх ще не перевантажено ольфакторними враженнями. Є правило: не більше чотирьох ароматів за один раз. Нюхати зерна кави — марно: вони як додатковий шум у сприйняття. Краще в перервах пити чисту воду.
Правильно вибрати парфуми — це не просто зробити приємне собі або близьким. Це ще й частина філософії відповідального споживання. Корисно знати, що My Way постачають у refillable флаконі, придатному для повторного заповнення.