Осінь — традиційний час парфумерних прем’єр. Розповідаємо про чоловічі аромати, які не можна пропустити.
L'Homme Idéal Extrême Guerlain — один з найкращих способів зустріти осінь гарно — хоч він вийшов у травні, але його зірковий час настав саме тепер. У ньому невловимо відчувається вологе листя й димні сухофрукти, тепла кориця й люльковий тютюн. Він довго тримається на шкірі, огортаючи майже відчутним коконом. У піраміді заявлені мигдаль, тютюн і шкіра, слива, кориця, а в базі — кедр, боби тонка й трохи пачулів.
І тут неможливо не поділитися світлиною людини, яка створила цю красу. Тьєррі Вассер, джентльмен і сибарит, власною персоною. Майстер-парфумер Дому Guerlain.
Це п’ятий, найтепліший і обволікальний аромат у сімействі L'Homme Idéal. Його обличчям як і раніше є Орельєн Мюллер.
Аромати колекції Acqua Di Gio присвячені стихії води. Новий Acqua Di Giò Profondo навіяний дикою красою улюбленого острова Джорджіо Армані — Пантеллерії.
Аромат балансує на межі між бадьорливою свіжістю й дзеном. Він відкривається есенціями зеленого мандарина й бергамоту, змішаними з нотами кисню. Ноти калону й аквазону надають йому крижаного відтінку — тут відчувається почерк знаменитого парфумера Альберто Морільяса. У серці — абсолют розмарину, лаванди, кипариса й фісташки, а медитативна база сформована поєднанням пачулів, мускусу й амбри.
Обличчям рекламної кампанії Acqua di Giò Profondo став Олександр Русич.
Є інсайдерська байка про те, що консультантам парфумерних відділів не рекомендують називати троянду серед парфумерних інгредієнтів чоловічих ароматів: нібито троянда асоціюється тільки із жіночою парфумерією й може відлякати потенційних покупців. У разі із цим ароматом слова зайві: "ім’я троянди" написане на пакованні.
Ця троянда — не така як всі. Холодна, льодиста, у першу секунду вона здається майже хірургічною. Але дуже швидко розкривається на шкірі — прозорими краплями на пелюстках. Красу троянди парфумер Франсіс Куркджян відтінив бризками грейпфрута, прозорою амброю й тонкою нотою шавлії.
В Україні з’явився чоловічий аромат 001. Це перша парфумерна робота Джонатана Андерсона в межах співпраці з Loewe — і дизайнер зізнається, що проєкт дуже особистий для нього. "Я хотів, щоб аромати стали природним продовженням того, що являє собою Loewe сьогодні", — зазначив він.
У фокусі чоловічої композиції — кипарис, кардамон і фіалка. У верхніх нотах іскряться цитруси, а мускусна база надає йому хрусткої свіжості й тримається на шкірі годинами. В оформленні паковання використані ілюстрації Карла Блоссфельдта, художника й фотографа початку XX століття.
Дуже гарна новинка осені — Météore Louis Vuitton. Аромат авторства Жака-Кавальє Бельтруда поєднав ноти рожевого перцю, яванського ветиверу й сицилійського апельсина. Це шостий аромат у лінійці, присвяченій чоловікам, їхнім емоціям під час подорожей і їхньому смаку до пригод.
Тут свіжість — це не тільки вихідна точка; вона стає головним вектором, основою, навколо якої об’єднуються й переплітаються всі інші елементи", — пояснює Жак Кавальє Беллетруд. Серед них туніський неролі з яскравим характером; цитрусові; коктейль з прянощів. Поєднання гватемальського кардамону й індонезійського мускатного горіха підсилює глибину аромату, надаючи йому особливого резонансу. Якщо стисло, чудова ідея для подарунка людині, яка має все.
Ідея і дух аромату навіяні епохою 70-х та іконами того часу: Rolling Stones, Queen, The Clash, Sex Pistols, Девідом Бові, Еріком Клептоном і Джиммі Гендріксом. Vinyl увійшов до мініколекції Franc Boclet Rock & Riot.
Vinyl розкривається нотами лимонного й мандаринового соку, віскі з колою, хмарою тютюнового диму в нічних клубах і концертних залах. Східні базові ноти амбри, пачулів і ванілі натякають, що це аромат для дорослих, бувалих людей.
Теплий і м’який, затишний, як кашемір, новий The One містить ноти кардамону, кашмерану й шкіри. Він об’ємний і текстурний, майже відчутний на дотик, і водночас — дає відчуття комфорту й безпеки. Ніби все буде добре, ніби попереду — тільки щастя.
\The One For Men Eau de Parfum Intense, Dolce & Gabbana
Складний, обволікальний, бальзамний — цей аромат створює дуже гарну дистанцію між своїм власником і навколишнім світом. Його ідея — Полярна зоря, яка сяє вночі й веде крізь імлу.
Над ароматом працювали три парфумери: Фанні Бол, Лок Донг і Домінік Ропіон. У верхніх нотах іскриться бергамот, дует перцю додає прянощів, а уд у серці аромату відтіняє кедром і пачулями.