Як минула вечірка Givenchy L'Interdit

Парфумерний запуск, обличчям якого стала актриса Руні Мара, відбувся в Києві. Це була нетипова вечірка.

image

Все почалося задовго до самого свята. Text editor Vogue UA, Поліна Митлошук, літала в Нью-Йорк, щоб зустрітися з Руні Марою і познайомитися з ароматом (інтерв'ю вийшло в жовтневому номері журналу). Потім в мережі під тегом #thethrilloftheforbidden почали з'являтися тизери. В середині вересня інсайдерів зібрали на закриту вечірку в просторі iZone. Там розкрили головні коди нового аромату: сміливість, бажання розширити власні межі, наважитися на щось нове.

Нарешті, прес-офіс Givenchy розіслав запрошення: клуб Closer (улюблене місце київської тусовки), no heels, дрес-код – чорно-червоний.

Композиція аромату на перший погляд проста: букет флердоранжа, жасмину і туберози. Подвійне дно відкривається трохи пізніше, коли стають відчутними ветивер, пачулі і амброксан. Десь виразно чути карамель. Вперше аромат створив 1957 року парфумер Франсіс Фаброн на замовлення самого Юбера де Живанши. Він пах ірисом, фіалками і альдегідами, і адресувався головній клієнтці, музі, подрузі кутюр'є – актрисі Одрі Хепберн. 2018 року аромат, відтворений союзом парфумерів Домінік Ропійон, Анн Фліп, Фанні Бал, переосмислений. Строго кажучи, від колишнього L'Interdit залишився тільки флакон. Обличчям запуску стала американка Руні Мара.

Навіщо модну публіку покликали в андеграундний Closer, – дивувалися дорослі забезпечені гості. Для того, щоб дати зрозуміти, як прекрасно буває зануритися в незвідане і заборонене. Відчути нове повітря. Розширити свої уявлення про звичне. Переступити межу.

Публіка недовго залишалась розгубленою. Уже зовсім скоро дівчата, які одягнули каблуки всупереч позначці на запрошенні, фотографувалися у ванній, танцювали, робили селфі на тлі знаменитих, списаних графіті стін. Головні кадри можна підглянути тут.

Популярне на VOGUE