Українській бренд Amoursky представив одразу 8 авторських колекцій ароматів.
Назва бренду, заснованого в Києві у 2023 році, походить, як неважко здогадатися від французького слова amour — кохання.
Аромати також мають французькі назви: Cabaret (пряний і чуттєвий, з нотами гвоздики та кориці), Cosmopolite (ладан та ніжна ваніль), Courage (цитрусові та ананас), Début (суниця та ожина, ірис та троянди), Muse (ялівець, ладан з пудровим шлейфом), OASIS (бергамот і жасминовий чай та інжирне молоко), Oh La La (сиропи малини вальсує з трояндою, ваніллю та амброю), Romantique (чорнобривці та чай мате сплітаються з вершковим мигдалем і гваяковим деревом).
Усі парфумерні композиції створюються в самому серці французької парфумерії — місті Грасс. Парфумований догляд також представлений у лосьйонах для тіла, які мають шовковисту структуру, чудово зволожують тіло та прикрашають шляхетними ароматами. Окрім великих флаконів, Amoursky пропонують тревел-версії усіх 8 ароматів у зручних флаконах по 10 мл.
У бренді одразу відмовилися від вторинного картонного пакування і пропонують 8 неповторних ароматів у скляних флаконах, захищених плетінням з рогозу. Під час презентації був продемонстрований процес наповнення флаконів — 3Re: refill-reuse-reduce, що є частиною філософії бренду.