Грецька богиня: все, що треба знати про новий аромат Burberry Goddess

У Греції представили новий аромат BurberryGoddess. На прем'єрі побувала редакторка відділу краси українського Vogue Альона Пономаренко

Burberry Goddess вирішили представляти в Афінах. Грецька богиня (Goddess — "богиня", англ.) — що може бути переконливіше: квінтесенція впевненості та краси.

З презентацією аромату Burberry вирішили відійти від традиційної програми, коли за пів року до великої прем'єри пресу та інфлюєнсерів збирають на секретній локації, просять утриматися від постингу в соцмережах та іноді навіть дають підписати NDA — документ про нерозголошення інформації про запуск до офіційної дати. Локація, втім, була дуже цікава — органічна ферма Margi, де ростуть оливи, гранати, баклажани, зелень. Усі ці дари природи потім використовуються в однойменному готелі Афін.

До моменту, коли Burberry Goddes представили Афінах, аромат вже деякий час був у продажу. Власне, цей золотий флакон, повз який складно було пройти, панував на почесних місцях в усіх аеропортах, якими пролягав довгий шлях з України до Греції. Треба було задіяти самоконтроль, щоб не познайомитися з ним на бігу. Але він дійсно вартував очікування.

На моїй пам'яті це вперше, коли в ароматі задіяно стільки ванілі, — і справа не в дозуванні. Ваніль в Goddes — іншого штибу: нею аромат пронизаний з верхніх до базових нот.

Парфумована вода Goddess належить до класу гурманських та містить три різні екстракти ванілі. Цікаво було дізнатися, що стручки ванілі (а це плоди орхідеї) збирають вручну, потім сушать на сонці п’ять-сім тижнів та поміщають в дерев'яні ящики, де ті дозрівають, щоб врешті розкрити свій солодкий потенціал.

Фото: Наталія Порада

Урочистий прийом з нагоди презентації відбувається на озері Вуліагмені на південний захід від Афін, — воно гніздиться серед мальовничних скель, — і все влаштовано так, щоб гості, які прибувають, одночасно видавали приголомшене "Оххх".

Золоте надзахідне сонце заливає пейзаж, грає арфа, навколо люди в святковому вбранні, яке побачиш лише на кутюрних шоу, — і попри цю піднесену атмосферу в повітрі розлите відчуття блаженства і абсолютного спокою.

Я не зразу розумію, в чому тут магія, хоча відповідь очевидна і проста: повітря просякнуте теплими, умиротворювальними, затишними нотами ванілі, яка загортає в кокон і дає якесь незвичне відчуття затишку і впевненості. Давно забуте відчуття "все добре".

Насправді, це не суб'єктивне сприйняття: науково доведено, що ваніль має цей "втішальний" ефект. На неї із захватом реагує більшість людей. Можливо, тому, що цей аромат асоціюється зі святом, з домашньою випічкою, солодким спокоєм. Можливо — завдяки ольфакторному імпринтингу з дитинства: материнське молоко має відчутний ванільний підтон.

Goddess, Burberry

Я належу до меншості, яка ваніль не любить, — але в цьому випадку це лише на користь: можу бути, так би мовити, неупередженим критиком. І маю визнати, що це дуже красива, витончена робота парфумерки Амандін Клерк-Марі. Якби це було сліпе дегустування, я би ставила на те, що це нішева, а не комерційна парфумерія.

Альона Пономаренко та Амандін Клерк-Марі
Фото: Наталія Порада

Ділюся цією думкою з Амандін, яка присутня на презентації, — пісочна сукня Burberry, зібране хвилясте волосся, великі протисонцеві окуляри, — і вона гаряче киває — так, саме цього ефекту вона прагнула, працюючи над формулою. До речі, вони з евалюаторкою (евалюатор — посередник між замовником та парфумером, який формує технічне завдання для творця відповідно до бріфу замовника, — ред.) зробили 400 спроб, перш ніж знайти ту саму, яка здатна закохати в себе мільйони людей.

Амандін Клерк-Марі (в центрі)

Про мільйони, до речі, — не гіпербола: до моменту, коли Goddes презентують в Афінах, він вже деякий час входить в трійку парфумерних бестселерів, а в декількох країнах — очолює її. Як показав досвід Baccarat Rouge 540 Maison Francis Kurkdjian, аромат може бути одночасно складним та комерційно успішним.

Амандін пояснює, що хотіла вийти за рамки звичайного використання ванілі, створивши новий вид ольфакторних відчуттів. Для цього вона використала три різні форми ванілі. Перша — настій, другий — абсолю: "виразний та глибокий, він надає аромату таємничого, вишуканого відтінку". Третій — інноваційний інгредієнт Firgood™, також відомий як ванільна ікра. "Він додає солодкого, насиченого та тваринного смаку ванілі", — зазначає Амандін Клерк-Марі.

На презентації можна послухати кожен компонент окремо, назву останнього я чую як: "Feel Food" — настільки добре та чарівно він пахне. Коли з'ясовую, що помилилась, проводжу коротке дослідження і дізнаюсь, що це — не назва молекули, як я думала спочатку, а технологія, яку винайшла та запатентувала компанієя Firmenich — парфумерний гігант, де служать найвидатніші "носи" сучасності, від Альберто Морільяса до Наталі Лорсон (можливо, не всі знають, але власного парфумера має всього декілька Домів; зазвичай всі замовляють створення парфумів).

Амандін Клерк-Марі

Технологія Firgood дозволяє переробляти біомасу, яка використовує електромагнітні хвилі для вилучення води, що містить частинки запаху, з дорогоцінної сировини. Результат — чисті, на 100% натуральні екстракти без розчинників, які до того ж безпечні для планети. Залишки можна переробляти або повторно використовувати. Для порівняння: дуже часто для видобутку ароматичних речовин з сировини використовують газ гексан — і ця технологія запозичена з нафтоперероблення.

Повертаючись до Burberry Goddess, у процесі формування ідеального ванільного акорду дорогоцінну ваніль огорнули поєднанням яскравих нот есенції Lavender Diva з Провансу та землистих відтінків какао і коренів імбиру. Вийшов аромат, що огортає, наче затишний плед, але при цьому виблискує, як обладунки богині.

Наталія Порада

Флакон BurberryGoddess, попри свою розкіш (а, можливо, саме завдяки їй) — багаторазовий, тобто його можна перезаповнювати. Це вперше трапляється в історії Burberry. До речі, золота етикетка на зовнішньому боці упаковки натхнена габардином та є триб'ютом спадщині Burberry.

Амандін Клерк-Марі каже, що для неї аромат символізує powerful kindness, могутню доброту жінки: "Як левиця захищає своїх дитинчат, так ваніль оберігає свої перлинки стручком". Обличчям Burberry Goddess стала акторка Емма Маккі ("Сексуальна Освіта", "Смерть на Нилі"). Її зухвала краса — уособлення сили, яку має аромат. Рекламні кадри за участю Емми лише підтверджують слова парфумерки: на них — левовий прайд.

, BROCARDUkraine (@uabrocard)

Як проходила презентація Burberry Goddess на органічній фермі Margi, дивіться в галереї.

#burberrygoddessathenes

Як пройшов урочистий захід з нагоди презентації Burberry Goddess на озері Вуліагмені, дивіться нижче.

Популярне на VOGUE