Еліна Світоліна — муза нового нішевого аромату Puredistance

Українська зірка світового тенісу Еліна Світоліна стала натхненницею та амбасадоркою нового нішевого аромату Svito Lina Puredistance, який представили Жан Niche Concept.

image
Еліна Світоліна

Нідерландський бренд високої нішевої парфумерії Puredistance представив аромат Svito Lina, який символізує силу та витонченість. На створення парфумів засновника бренду Яна Евуда Фоса надихнула зірка світового тенісу, філантропка, українка Еліна Світоліна. Блоттери для знайомства з ароматом були виготовлені у формі тенісних ракеток.

Svito Lina відкривається нотами калабрійського бергамоту, сицилійського лимону, ягід ялівцю з Північної Македонії. Серце аромату звучить як чистий дзен завдяки нотам прованської лаванди, ланкійської кориці та імбіру. У базі — рідкісна олія сандалу з Нової Каледонії, абсолю венесуельських бобів тонка та сонячна сяйлива амбра.

Svito Lina — аромат лімітованої серії, створений у концентрації Extrait de Parfum (25%). Він народився завдяки пристрасті до тенісу — Яна Евуда Фоса, засновника компанії Жан Niche Concept Олексія Радяна та самої Еліни. Аромат став триб'ютом і родині також данина родині Еліни Світоліної, яка завжди підтримувала спортсменку в особистому житті та кар'єрі.

Еліна Світоліна, Олексій Радян

Ідея створення Svito Lina вперше з’явилася у 2018 році, коли засновник Puredistance Ян Евуд Фос зустрівся з Еліною у Мадриді. Запуск відкладався кілька разів — спочатку через пандемію, потім — через повномасштабне вторгнення. Втім, врешті творіння відомого парфумера Антуана Лі (в його портфоліо — майстерні роботи для Burberry, Comme des Garcons та Etat Libre d'Orange) побачило світ.

Svito Lina, Pureditance

Для створення парфумів були використані вишукані інгредієнти від французької компанії L’Atelier Français des Matières, що спеціалізується на рідкісній сировині з усього світу.

Аромат продаватиметься ексклюзивно в найбільшій українській мережі нішевої парфумерії, що веде свою історію з 1990 року, Жан Niche Concept до вересня 2026; тираж обмежений: 2000 флаконів по 17,5 мл, 200 флаконів — по 100 мл. Усі 100% прибутку від продажу аромату Puredistance передає на підтримку проєктів благодійного фонду Svitolina Foundation — благодійну організацію, яка з 2019 року стала платформою для розвитку спорту, зокрема тенісу, підтримки молодих талантів і просування України у світі. Фонд активно працює над створенням можливостей для майбутніх поколінь, використовуючи спорт як інструмент для позитивних і сталих змін.

Як пройшло знайомство з ароматом, дивіться в галереї.

Лілія Пустовіт, Еліна Світоліна
Еліна Світоліна
Катерина Співакова
Команда Жан Niche Concept
Анна Поповченко
Олексій Радян
Олексій Радян
Богдана Матвійчук
Марта Скальська
Еліна Світоліна
Юлія Костецька, Еліна Світоліна
Лілія Пустовіт, Юлія Костецька
Богдан Зубченко
Еліна Світоліна
Альона Смілянська

Популярне на VOGUE