У італійського бренду нішевої парфумерії Gritti Venetia виходить новий аромат #Jacqueline. В інтерв'ю vogue.ua засновник і парфумер Дому Лука Грітті розповідає про секрети створення #Jacqueline і про те, чому з ним важливо познайомитися всім.
#Jacqueline — новий аромат у "білій" колекції бренду. Якщо коротко, це моє посвячення жінці — в найширшому сенсі слова.
"Біла" серія починалася трьома ароматами-інтерпретаціями різних видів мережива: шантильї, реброде і макраме; пізніше я звернувся до ідеї жіночих портретів. #Adèle натхненний грою золота з першого портрета Аделі Блох-Бауер Густава Клімта, #Dame_de_l'Ile — роботою іспанського художника Федеріко де Мадрасо. Потім — балет і #Tutù_Blanc: він про баланс крихкості і сили, легкості і завзятості, — дуже, як мені здається, жіноча історія. #Jacqueline — це трансформація, інтроспекція, точка повернення до себе. І це теж про жінку.
Одна із головних тенденцій лайфстайла — цікаві, часом несподівані поєднання страв і вин, експерименти з пейрінгом. Якщо говорити про #Jacqueline і про те, яке вбрання підібрати до аромату, я б однозначно вибрав щось стримане і мінімалістичне, але "промовисте", з характером. Можливо, білу сукню з відкритою спиною.
#Jacqueline — ніжний, обволікаючий, як креп-шовк або шифон: легкий, повітряний, обов'язково натуральний матеріал, досить м'який, не кричущий. Білого кольору, звісно.
Концепція аромату — "час для себе". Вона тісно пов'язана з часом для себе і натякає на якийсь момент, який дозволяє заглянути всередину. Усвідомленість? — Безумовно. Медитація? — За смаком. Та і, зрештою, медитація у кожного своя. Хтось умикає м'яку музику, хтось іде на масаж або в спа, хтось вирушає на пробіжку. Важливіше те, що відбувається всередині, адже так?
Ще не так давно парфумам належало спокушати, вабити і привертати увагу. #Jacqueline — приватний, "непублічний" аромат для часу наодинці з собою. Звісно, це данина часу, але мені було важливо додати такий аромат в колекцію, адже попередні творіння в ній — доволі "активні", в тому числі ніжний пудровий #Tutù_Blanc. І, безумовно, це нова парфумерна мова: клієнтам Дому близькі динамічні, яскраві аромати, так що мені було цікаво пограти на новому для себе полі. Хоча, як мені здається, навіть у #Jacqueline видно любов Gritti Venetia до контрастів, усього несподіваного і нового: починаючи від жанру (це зелено-пудровий аромат) і закінчуючи "інтровертним" характером — він сидить близько до шкіри і помітний насамперед людині , яка його носить. Аромат для себе.
Локдаун дійсно зачепив нашу творчість — але не так сильно, як міг би. На щастя, наша компанія — а ми виробляємо аромати не лише для Gritti Venetia, але й для інших брендів, — не закривалася навіть під час повної ізоляції. Був період, коли упродовж кількох місяців ми не випускали жодного аромату, тільки санітайзери для рук. Постачали їх у лікарні Болоньї, школи, організації, де була найбільша потреба, — тобто на час змінили фокус роботи, але зараз усе повернулося на свої місця.
Для мене це не було затишшям чи моментом для роздумів: коли у тебе кілька десятків співробітників, думати про сенс життя ніколи — треба діяти. Звісно, паралельно я робив начерки до нових формул, але творчість у той час відійшла на другий план. Ситуація допомогла нам повернутися до благодійності, яка завжди була для нас важливою, — просто у розпал пандемії питання постало особливо гостро.
Розповім лише про головні акорди, адже точну формулу тримає в таємниці моя асистентка: вона не пробачить, якщо я ось так запросто видам усі секрети. Це пудрово-зелений аромат з чаєм матчу в головній ролі, який я пом'якшив відтінками мигдалю — теж зеленого — і зробив прозорішим, делікатнішим, додавши квіткових матеріалів: у ньому добре відчуваються відтінки фіалкового листка, фрезії, ірису. Потім — ваніль, але й вона тут деревна, тиха, вкрадлива. Медитативна історія, загалом.
Як би я описав жінку, яка втілює образ #Jacqueline? — Ха, це хороше запитання для нашого відділу маркетингу. Я б сказав, що це жінка, яка постійно змінюється, зовні залишаючись собою. Вона стримана, вона знає собі ціну, вміє привертати увагу, не роблячи для цього нічого спеціально. Елегантна, звісно. Розумна. #Jacqueline — не "швидкий" аромат, він вабить інтелектуальною красою, яку цікаво розгадувати.
Що означає ім'я аромату? — Це омаж жінці, чиє прізвище першим приходить на ґадку, як тільки чуєш ім'я "Жаклін". Вона така одна, правда ж?
Гріті Венеція. Жаклін. На правах реклами. Парфумерно-косметична продукція. ТОВ "Егзагон". Тел. (044) 33-77-000, www.hexagone.ua