"Після того, як моє обличчя, несподівано для мене самого, з'явилося по всьому світу на величезних банерах реклами Diesel, я зрозумів, що мода – буває ще й дуже смішною. Так у нас народилася ідея зняти відео, де ми всі начебто дуже модні і ніби справжні рок-зірки", – розповідає Женя Бичовські, вокаліст групи Bichkraft, що зовсім недавно випустила новий альбом "800" на нью-йоркському лейблі Wharf Cat Records.
Над втіленням цієї ідеї музиканти працювали спільно з молодими українськими режисерами Яремою Малащуком та Романом Хімеєм, які недавно стали володарями спеціальної премії PinchukArtCentre, а також стилістом Ольгою Жижко. Для незвично легкої за звучанням пісні під назвою "Нічник", команда створила атмосферу глем-року: нарочито недбало показані циклорама, інтенсивний макіяж і лискуча укладка, підтягнуті силуети і красиві інструменти в кадрі. "Нам хотілося зробити щось схоже на картинку трохи пластикового гламуру, як в "Фотозбільшенні" Антоніоні, – зауважує Роман Хімей. – Правда, не в настільки зловісному контексті. Сподіваюся, нам вдалося це показати".