Пам’ятаєте сцену з серіалу "Американська історія жаху", де перед спаленням відьмі Міртл пропонують вимовити останнє слово і вона кричить "Balenciaga!"? 1 грудня 2014 року Демна Гвасалія, який на той час був дизайнером бренду Vetements, запостив цей фрагмент із серіалу на свою Facebook-сторінку. За два роки, у лютому 2016, Гвасалія дебютував в ролі креативного директора того ж модного Будинку Balenciaga.
Facebook-сторінка Демни – ціла історія успіху. Vogue UA переглянув усі дописи креативного директора Vetements та Balenciaga і склав плейлист з улюблених пісень, якими дизайнер ділився у себе на сторінці. Там часто з’являються Rammstein та Throbbing Gristle, Земфіра і Sade. На своєму Facebook Гвасалія цитує пісню "Дельфин" гурту Мумий Тролль, а Лотта Волкова висилає трек "Выхода нет" перед одним з перших показів Vetemеnts. З 2011 року кар’єра дизайнера змінилася на 180°, проте музику дизайнер любить ту ж саму.
Читайте також:
Vetements і Tommy Hilfiger випустять спільну колекцію