Найвідоміший візажист світу, глобальний креативний директор Lancôme з макіяжу, автор бестселера "Face Paint –The Story Of Makeup' запустила власний б'юті-бренд.
Це мало статися давно: сьогодні практично кожен візажист з пристойною аудиторією в соцмережах (від Пет Макграт до Шарлотт Тілберрі) має власну марку косметики. Ліза Елдрідж затрималася з запуском, але є всі підстави вважати, що він стане успішним.
Елдрідж почала з лаконічної лінії помад, яку поки складають всього три відтінки червоного. Очікують, що у них буде оксамитове покриття і благородні золоті футляри з ініціалами Лізи на зрізі ковпачка. Як повідомляє Ліза в інтерв'ю Vogue Paris, помади випускають з нагоди майбутніх свят – у обмеженій кількості екземплярів.
"Хоч я не дуже вірю в правила макіяжу, є деякі рекомендації з пошуку ідеальної червоної помади, – розповідає Ліза в інтерв'ю. – Наприклад, теплі оранжево-червоні відтінки найкраще личать тим, у кого нейтральний відтінок шкіри з оливковим або жовтуватим підтоном, тоді як холодні червоні, що містять синюватий пігмент, мають відмінний вигляд на шкірі, схильній до почервоніння. Однак, як і у всіх випадках, є винятки для кожного правила: мені, наприклад, подобається, як синьо-червоні помади спалахують на оливковій шкірі. Тому вибір помади – це питання спроб, експериментів і висновків".