Мода на брови змінюється щосезону. З'ясовуємо, що привніс новий сезон у макіяж брів, і вибираємо нові brow-засоби.
Пам’ятаємо, як з десяток років тому мода на брови стрімко змінилася завдяки Карі Делевінь, яка різко увірвалася на подіуми. Тоді брови миттєво потемніли, поважчали, стали домінантою, що визначає весь образ. Сьогодні моду багато в чому визначають топ-моделі та insta-інфлюенсери класу Белли Хадід. Одна з топ-моделей сучасності, Белла – володарка витончених брів. Ніхто й отямитися не встиг, як на подіумах замість густих і об'ємних запанували природні, м'які брови. Розуміємо, в це важко повірити. Краще один раз побачити.
Сьогодні вже ніхто не заповнює міжбровний простір густими тінями за трафаретом; ніхто не малює графічні, щільні брови-карнизи. Всі прагнуть мінімалізму – і м'якості.
Якщо раніше вважали, що прямі темні брови роблять образ впевненим і по-хлоп'ячому зухвалим, то сьогодні візажисти доводять: можна мати впевнений і сміливий вигляд і з м'якими світлими бровами. Приклади з показів Marc Jacobs, Victoria Beckham, Rochas і Lemaire підтверджують їхню правоту. Засоби для макіяжу брів, якими легко користуватися і які дають ідеальний результат, – у галереї.
Якщо власні брови не залишають шансів для природнього nude-макіяжу, можна спробувати збільшити їхню щільність і густоту за допомогою доглядових засобів, як-от RevitaLash, що спеціалізується на догляді за віями, бровами і волоссям. Історія марки почалася 13 років тому з кондиціонера для вій RevitaLash Advanced, створеного американським офтальмологом Майклом Брінкенгоффом. Відтоді у світі продали понад 7 мільйонів упаковок засобу. В арсеналі марки є Revitabrow Advanced, який містить пептиди, що активно стимулюють ріст брів, і натуральні рослинні інгредієнти, які живлять і зміцнюють брови.