Леді Ґаґа запускає власний бренд косметики під назвою Haus Laboratories.
В інтерв'ю Business of Fashion співачка розповіла, що крім випуску косметики та засобів для догляду, Haus Laboratories спеціалізуватиметься на наборах для макіяжу, які складатимуть: блиск для губ, олівець та помада. Ґаґа сподівається, що її бренд стане антитезою світу Facetune, створеного соціальними мережами.
Леді Ґаґа більше року натякала на запуск б'юті-лінії. Вперше вона зареєструвала торгову марку в лютому 2018 року. Раніше цього тижня на сторінці бренду в Instagram вже опублікували світлини Ґаґи з макіяжем. Також співачка представила відео, в якому продукти можна побачити в дії. Автором ролика став Деніел Санвальд, а саундтрек співачка записала спільно з Bloodpop, Tchami і Boys Noize – на тлі музики вона розповідає про філософію бренду.