У портфоліо Лізи Елдрідж, креативного директора Lancôme з макіяжу, – десятки обкладинок Vogue, свій канал на youtube з 1,7 мільйона фоловерів та Instagram, де майже мільйон. Ліза, улюблениця аудиторії, автор надпопулярної книги про історію макіяжу, тонко відчуває красу й щедро ділиться своїми секретами. Про майбутнє макіяжу, розвиток індустрії, проекти та досягнення вона розповіла Vogue UA
Уся робота, всі проекти, всі запуски й колаборації для мене важливі й цінні. Кожен кадр, кожен клієнт, чи проект – абсолютно різні. Улюблений момент зйомки – коли команда дійсно. Це захопливо: всі починають фонтанувати ідеями, заражаючи один одного, – і ось тоді відбувається алхімія. Мені надзвичайно пощастило, що кожен день – як чистий аркуш паперу: ніколи не набридає. І я обожнюю кожен аспект своєї роботи.
Я працюю з багатьма талановитими фотографами й моделями, і вони постійно мене надихають – кожен по-своєму. Звичайно, бувають непрості дні, та за життя без викликів! – нудьга.
Як тільки я прийшла в Lancôme, мене попросили "винайти заново" лінійку класичних помад Будинку – L’Absolu Rouge. На це пішли місяці, але я створила 80 з гаком відтінків і чотири нові текстури. У підсумку ми запустилися з неймовірною крутою упаковкою, і яке ж щастя було бачити всі відтінки разом на вечірці з нагоди запуску. Я так пишалася своїми "малюками"!
У наш час більшість трендів виникає завдяки технологіям. Я маю на увазі, що нова текстура чи те, як саме наноситься продукт, скоріше стануть трендом, ніж колір сам по собі чи, до прикладу, стиль макіяжу. Науковий прогрес в б'юті-сфері, в складі та формулах останнім часом був настільки потужним, що сьогодні стало можливим створювати ефекти й образи, які ще декілька років тому були просто немислимі.
А що стосується нинішньої осені, то неймовірно крутий вигляд має моноколір на очах (чи губах): дуже пігментовані стійкі кремові текстури – це гучна заява.
Це набір для макіяжу Olympia Le Tan. Цілий атракціон! Олімпія створила розкішний кофр у вигляді книги (я працювала над відтінками всередині). Об'єкт колекціонування! І, до речі, пудрова помада дуже гарна.
Зміни в б'юті-індустрії, які трапилися з того моменту, як з'явилися соцмедіа і цифрові технології, неможливо переоцінити. Їх можна порівняти тільки з вибухом індустрії в епоху зародження Голлівуду.
Соцмережі привнесли в макіяж елемент гри й освіти – й такого не було раніше. Посилилося відчуття деякої спільності, племінної вірності, які дає макіяж: в Instagram можна знайти інших любительок макіяжу, ідентифікувати з ними себе – і залишатися на зв'язку.
Майбутнє на 100% залежатиме від технологій. Від якихось божевільних додатків для телефонів, від нереальних формул та текстур. Косметика стане ‘sci-fi’ у всіх аспектах. Я ось думаю, що це а) просто блискуче, б) дає свободу: у нас є право і воля обирати без цензури будь-який б'юті образ, який ми хочемо носити: сьогодні – без макіяжу взагалі, завтра – з червоними губами, а пізніше – з накладними віями. Мені подобаються всі види макіяжу, й моя філософія – "Носи, що бажаєш й куди забажаєш". Чого ще бажати, окрім як свободи вибору?
Я постійно надихаюся місцями, в які їду. Архітектура, фільми, їжа, мистецтво, книги... Можна перераховувати вічно. Та моя справжня любов – це природа. Всі мої найкращі ідеї приходять зі світу природи.
Щоби "перезарядити батареї", у мене є свої прийомчики. Після роботи я приймаю ванни з сіллю – наприклад, Magnesium Flakes з пластівцями магнію – для ниючих м'язів і міцного сну; Epsom Salts з сульфатом магнію – після особливо веселих вечірок і нічних пильнувань, з сіллю Мертвого моря – після перельотів, щоб зволожити шкіру і розслабитися.
А ще я частенько записуюся на масаж і займаюся йогою й пілатесом.
Щипці для завивки вій і туш Grandiose. Вони миттєво відкривають очі і пробуджують обличчя. Не можу без них жити!
Мої набори – по 30-35 кг кожен. Залежно від клієнта і роботи я подорожую з декількома кейсами – від двох до шести. Помади, основу для макіяжу, туш я використовую кілограмами і літрами. Та все, звичайно, залежить від образа на модному показі.
Іноді це може бути мінімум тонального засобу, зате божевільна кількість срібної фарби. Та ось що завжди розходиться літрами під час Тижнів моди, – засоби для зняття макіяжу, зволожувальні засоби й бальзам для гую.
Під час роботи я іноді слухаю музику. Смаки змінюються залежно від настрою, у мене дуже строката колекція. Ось зараз, наприклад, я люблю First Aid Kit.
Більше краси- в Instagram @vogueua_beauty
Читайте також: