Шістнадцятирічна Ліла, донька Кейт Мосс, підписала свій перший рекламний контракт. Юна модель стала обличчям лінії Marc Jacobs Beauty. Перші кадри кампанії вже з'явилися в Instagram-акаунті бренду.
"Краса, спокій, терпіння і доброта Ліли зробили цей проект ще більш особливим, ніж я міг собі уявити. З кожним кадром вона легко і граціозно перевтілювалася в потрібного нам персонажа. Я вдячний @katemossagency і @jeffersonhack за наданий нам привілей працювати з вашою красивою донькою", – не поскупився на похвали і подяки батькам Ліли Марк Джейкобс.
Команду для зйомок зібрали справді британську. Відео знімав fashion-фотограф з Шеффілда, Девід Сімс. Стилістом стала Кеті Гранд (головний редактор журналу Love та запрошений редактор W Magazine), за недбалу зачіску відповідав Гвідо Палау, макіяж довірили Даян Кендал.