Костюми з твіду і букле ось уже багато років є незмінною візиткою Дому Chanel. І, хоча, перший такий костюм, продемонстрований 1923 року в салоні на Рю Камбон, журналісти сприйняли не дуже позитивно, в наш час уявити нову колекцію Chanel без "двійки" з жакету та спідниці просто неможливо.
Своя історія у букле-костюмів склалася і з кінематографом. Наприклад, актриса Лора Лінні у фільмі "Під покровом ночі" в ролі багатійки з Техасу мала абсолютно органічний вигляд в канонічному білому костюмі Chanel. У драмі "Синій жасмин" уніформою актриси Кейт Бланшетт стали жакети з букле Chanel, які прислав костюмеру фільму Сьюзі Бензінгер Карл Лагерфельд. А для героїні Ромі Шнайдер у фільмі "Бокаччо-70" костюми підбирала сама Габріель Шанель.
Токіо, Монако, Нью-Йорк, Лондон, Москва, Шанхай, Візантія – яке б місто для натхнення для роботи над колекцією з серії Métiers d'Art не обрав головний дизайнер Будинку Карл Лагерфельд, впевнено можна сказати, що в ній буде безліч варіацій на тему класичного костюма Chanel. Що вже говорити про рядові сезонні колекції.
Костюми букле тільки на перший погляд здаються вбранням для бабусь з діамантами розміром з голубине яйце, що поважно розгулюють по П'ятій авеню в Нью-Йорку. Жакети Chanel відмінно уживаються з зухвалими шкіряними ботфордами, кюлотами з деніму, і навіть з космічними ульрамодними кросівками. Але, звичайно, не можна зовсім виключати "двійки" з ділового гардероба. Прекрасний приклад того, як їх носити – новий вихід адвоката Амаль Клуні в костюмі Chanel, який вона доповнила човниками Jimmy Choo і сумкою Roger Vivier.
Vogue.ua простежив, як трансформувалися костюми "двійки" Chanel за останні вісім років.