Українська студія дизайну balbek bureau збудувала в центрі Києва салон краси Say No Mo, який найменше подібний до салону краси.
Say No Mo — концептуально новий формат салону краси. Б’юті-рутина тут сприймається не як обов’язок, а як спосіб відпочити й поспілкуватися — кажуть його творці. Над проєктом працювала українська студія balbek bureau. У їхньому портфоліо проєкти, які любить весь модний Київ, — готель Bursa на Подолі, ресторани "В’єтнамський привіт" і "Китайський привіт", бар Molodist, Kyiv Food Market. Робота над салоном тривала 10 місяців, проєкт розробило троє архітекторів: Слава Балбек, Софія Гупаловська і Наталя Стуконог.
"Одним з наших завдань було зробити салон краси, не подібний до салону краси, — розповідає засновник студії, архітектор Слава Балбек. — Нам хотілося, щоб він справляв враження крутого бару, креативного простору для вечірок або чиєїсь сучасної квартири; щоб у цьому місці було приємно спілкуватися, слухати гарну музику, а паралельно робити б’юті-процедури. Саме тому всі зони для процедур ми винесли на нижній поверх або розмістили в нішах, постаралися подати їх делікатно й не акцентувати на них увагу".
Творці простору кажуть, що їм важливо позбутися відчуття класичного салону краси з гендерним поділом. "Ми хотіли створити простір унісекс. Він не має бути ані жіночним, ані мужнім. Стилістично це нейтральний простір — по-справжньому сучасне місце, де всім комфортно", — розповідає Слава Балбек.
Салон Say No Mo розміщується на вулиці Шота Руставелі й займає 200 квадратних метрів історичної будівлі. Один з головних візуальних акцентів — рецепція. Вона являє собою монолітну бетонну арку, і, як кажуть архітектори, слугує метафорою розбитих шаблонів у сфері краси. Арка й рецепція виготовлені з литого бетону вагою кілька сотень кілограмів. На першому поверсі салону рецепція, лаунж, манікюр / бар, педикюр, а в підвальному приміщенні — зона макіяжу, догляд за волоссям, косметологія. Назва салону обігрує його концепцію: сказати "ні" стереотипам, кліше й гендерним відмінностям, "так" — свободі й безпосередності.
Фото: Євген Авраменко