Б'юті-холодильник, ювелірний смарт годинник, персоналізована 3D-маска та вічний блокнот – в які гаджети варто інвестувати, щоб вже сьогодні почуватися в майбутньому?
Neutrogena запускає сервіс доставки масок, виготовлених на 3D-принтері, – запис у список очікування відкритий. Клієнт сканує шкіру за допомогою додатка, а марка готує засіб за результатами – і організовує доставку.
Такий вигляд в очах швейцарських ювелірів має еквівалент платинової картки: браслет дає змогу виробляти з використанням безконтактної технології оплати до 1 млн доларів і не вимагає підзарядки. Керамічний корпус прикрашений білим золотом і 252 діамантами.
"Папір" з композитного пластика не рветься і не промокає, а металевий олівець додає і стирає записи, але зберігає архів в мобільному додатку. Український стартап, що придумали школярі, оцінений в $ 1 млн.
У результаті колаборації Bang & Olufsen з брендом RIMOWA навушники датської марки отримали тревел-кейс і алюмінієвий корпус. Система блокування сторонніх звуків і touch-інтерфейс додана.
Холодильник допоможе правильно зберігати б'юті-засоби і робити професійні #shellfie – знімки полиць з косметикою.
Синє світло доглядає за проблемною шкірою, червоне – повертає їй еластичність, жовтий – позбавляє тьмяного і нерівного відтінку.