Щороку в останній тиждень вересня у світі проходить Тиждень людей з вадами слуху. До цієї дати 22 Театр та бренд одягу RCR KHOMENKO створили дроп, відсоток від продажів якого піде на потреби людей з вадами слуху. У рамках колаборації бренд представляє худі та світшоти з театральною символікою. Вона розташована біля серця, адже один із меседжів цієї колаборації — почути серцем.
Окрім цього, 20 вересня театр представить у Києві першу виставу, перекладену жестовою мовою. Вистава відбудеться 20 вересня о 18:00 у просторі GNRTR. Актори 22 Театр гратимуть #НЕЙЧЕРАЛ — світлу, щиру, відверту драмеді про те, як одне створіння змінює життя подружньої пари.
"Місія 22 Театр — це театр без бар’єрів", — коментує фундаторка 22 Театру Альона Тимошенко. — Ми не створюємо продукт окремо для слабочуючих, проте повертаємо звичайних людей обличчям до тих, хто має особливості. Ми прагнемо грати такі вистави, які були б однаково почуті серцем пересічним глядачем, так і тим, хто фізично чути не може. Тривалий час дозвілля для людей, що не чують, мали закритий характер, тобто створювалися глухонімими для глухонімих. Наша мета — робити універсальний продукт, від якого отримують задоволення усі, де порушення слуху не стануть на заваді до пізнання мистецтва. Ми хочемо єдиний простір, який розділимо з людьми, що мають особливості".
Придбати речі з дропу RCR KHOMENKO можна, написавши у повідомлення в Instagram 22 Театр @22.theatre. Частина коштів від продажу кожної речі прямує до фонду УТОГ (Українське товариство глухих).