Восени 2019 року глобальне потепління в буквальному сенсі показало свій вплив: 12 листопада Венецію неабияк затопило. Жертвами води стали музеї, пам'ятки архітектури, численні магазини, школи і звичайні житлові будинки. Італійський Vogue не залишився осторонь, а присвятив новий номер журналу Італії.
Вперше за всю історію існування Vogue Italia присвятили обкладинку журналу кампанії зі збору коштів. На обкладинці – найвідоміша модель Італії, Вітторія Черетті тримає в руках буцімто кам'яну плиту з написом "Protect Venice" (з англ. – "Захистити Венецію") і номером рахунку для переказу коштів.
Лютневий номер італійського Vogue повністю відповідає проєкту, пов'язаному зі зменшенням вуглецевого сліду, який Vogue Italia запустили на початку 2020 року. Так, у новому випуску немає жодної фотозйомки. Заощаджені на виробництві витрати перевели Фонду "Кверіні-Стампалія" (Fondazione Querini Stampalia). А додаток до цього випуску має форму газети і написаний повністю англійською мовою, що робить його доступним ще більшій кількості читачів, його поширюватимуть на Тижні моди в Мілані.
"Ми вирішили присвятити найважливішу частину журналу, його обкладинку, запуску міжнародного обігу. Vogue Italia, по суті, є найпоширенішим італійським журналом за межами Італії і є частиною глобальної мережі, яка об'єднує 26 різних видань. Ми віримо, що багато читачів, не лише італійські, внесуть свою лепту, адже Венеція є світовою культурною спадщиною", – каже Емануель Фарнеті, головний редактор Vogue Italia.
Більше інформації на vogue.it