У Каннах відбувся фестиваль "Каннські леви", що відзначає нагородами найкращих креативників і творців реклами з усього світу. Справжній тріумф на фестивалі здобула Україна. Так київська агенція Banda agency дістала срібного Каннського лева в категорії Design за брендинг Чорнобильської зони, а бронзового лева — креативна агенція Bickerstaff.734 за айдентику острова Хортиця.
Створений у 2020 році проєкт став справжнім викликом — вигадати туристичний бренд для історичного місця в Україні, острова Хортиця поблизу Запоріжжя. Острову близько 3 мільярдів років, це місце народження справжніх козаків і десятків легенд та міфів. Тож креативники вибрали нестандартний спосіб показати туристичний бренд — вони додали ще більше містичності й загадковості цій місцині.
Команда агенції розробила нову сучасну айдентику острова Хортиця на взірець графічної подорожі. Головною ідеєю нового брендингу стало бажання розказати про острів Хортиця з нового боку, створити відчуття занурення в глибину острова та його містики, пройти шлях знайомства з історією колиски української нації.
"У новому бренді ми показали українську Хортицю, містичність острова, бо це і є його суперсила. Ми підкреслили таємничість, щоб запросити людей за допомогою графічних прийомів познайомитися з місцем української сили та зрозуміти самостійно, чим є Хортиця та Україна для них" — ділиться Ілля Ануфрієнко, креативний директор Bickerstaff.734.